پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

قیمت مسکن ویژه تهرانسر افزایش نمی‌یابد

يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 316323
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد: برنامه‌ای برای افزایش قیمت مسکن ویژه تهرانسر نداریم.
به گزارش جهان، فریبرز واحدی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به اینکه با توجه به افزایش قیمت مسکن در مدت اخیر آیا قیمت مسکن ویژه تهرانسر افزایش دارد؟ اظهار کرد: خیر؛ برنامه‌ای برای افزایش قیمت مسکن ویژه نداریم و قیمت هر واحد بر اساس مبالغ گذشته است.

وی افزود: اردیبهشت ماه امسال قیمت هر واحد مسکونی ویژه تهرانسر معادل ۲۵۰ میلیون تومان برآورد شد که متقاضیان می‌توانند طی پنج قسط ۲۰ ملیون تومانی و پرداخت ۳۰ درصد از مبلغ زمین، واحد خود را تحویل بگیرند و پس از آن طی اقساط ماهانه مابقی مبلغ را پرداخت خواهند کرد.

طبق وعده نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی دولت دهم باید مابقی ۷۰ درصد زمین به صورت اقساط دریافت شود که این مبلغ از یک میلیون تومان در ماه بیشتر نباید باشد.

پیش تر مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفته بود خرید واحدهای مسکن ویژه تهرانسر بر اساس آورده متقاضی است و تحویل واحدها نیز به ترتیب اولویت پرداخت اقساط است.

همچنین اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام کرده است: ثبت‌نام‌کنندگان مسکن ویژه تهرانسر که علاقمند به ملاقات با مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران هستند می‌توانند پس از ثبت‌نام از طریق سایت اداره کل به تهرانسر مراجعه کنند.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی و و معاونان مربوطه در تهرانسر نهم مهرماه از ساعت ١٠ تا ١٢ صبح جهت ملاقات مردمی حضور دارند.

براین اساس، ثبت‌نام از طریق سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به آدرس www.trudo.ir تا پایان ساعت ٢٤ روز یکشنبه - هفتم مهر - با مراجعه به لینک ملاقات حضوری با مدیر کل و ثبت نام و نام خانوادگی شخص، شماره تلفن همراه و عنوان درخواست برای حضور در تهرانسر امکانپذیر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جناب آقاي وزير يك ريال هم باقي نمانده كه روي اين مسكن ويژه بگذاريم . قرار بر اين بود قسط پنجم كه مربوط است به 30 درصد عرصه و مابقي هزينه ساخت سرجمع مبلغ 40 تا 45 ميليون بشود كه در زمان تحويل واحد پرداخت كنيم . آن تصميم ما هم اين بوده كه آن 40 تا 45 ميليون را خانه را يك سال رهن بدهيم و اين پول را از اون طريق جور كنيم حالا بنده اصلا مفهوم قسط پنجم و ششم را نمي فهمم . خواهشا متن سايت خودتان را مطالعه كنيدخواهشا اين متن به اطلاع پيش خريداران مسكن ويژه و همچنين مسئولين شهرسازي رسانده شود در سايت مسكن ويژه امكان ارسال نظر نبود