جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

شعار پرسپولیسی‌ها علیه محسن قهرمانی

پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب: 315889
تماشاگران از دیدار عصر پنج‌شنبه تیم‌های پرسپولیس و فجر سپاسی استقبال خوبی به عمل نیاورده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، دیدار تیم های پرسپولیس و فجر سپاسی که آغازگر هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر است، امروز (پنج‌شنبه) با حضور کمتر از پنج هزار تماشاگر شروع شد.
 
هواداران پرسپولیس پیش از شروع بازی و از زمانی که بازیکنان دو تیم در حال گرم کردن خود بودند، بازیکنان تیمشان به‌ویژه محمدرضا خلعتبری و پیام صادقیان را تشویق کردند. هم‌چنین آنها به شدت علی دایی سرمربی پرسپولیس را تشویق کردند.
 
هواداران پرسپولیس با انتقاد از قضاوت محسن قهرمانی در بازی تیمشان برابر سپاهان که به شکست این تیم منجر شد شعارهایی علیه این داور سر دادند.
 
پرسپولیس در این بازی با دو تغییر نسبت به بازی قبل به میدان می‌رود که محمد نوری در پست هافبک دفاعی جایگزین قاسم دهنوی شده و رضا نورمحمدی در پست دفاع چپ به جای میثم حسینی بازی می‌کند. رضا حقیقی هم که هفته‌ی گذشته سه اخطاره بود در این بازی از روی نیمکت کار هم‌تیمی‌هایش را دنبال می‌کند.
 
علی دایی به همراه کادر فنی خود پیش از شروع بازی به سمت نیمکت فجرسپاسی رفت و با نیمکت‌نشینان این تیم خوش و بش کرد. بازیکنان دو تیم هم با گذاشتن شاخه گل روی جایگاهی که برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس گذاشته شده بود به آنها ادای احترام کردند.
 
ترکیب پرسپولیس: نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، رضا نورمحمدی، مهرداد کفش‌گری، محمد نوری، محمدرضا خلعتبری، پیام صادقیان، امید عالیشاه و سید مهدی سیدصالحی.
 
ترکیب فجرسپاسی: محمدصالح خلیل‌آزاد، سعید قزل‌چی، محمد دانشگر، علیرضا جلیلی، محمد انصاری، مهرزاد معدنچی، هادی ایمانی، جابر انصاری، حمید جوکار، مسعود ریکی و محمد حیدری.

نیمه اول این بازی با مساوی بدون گل پایان یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *