پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس

مراسم رژه نیروهای مسلح کشور آغاز شد

يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 314811
همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، مراسم رژه نیروهای مسلح کشورمان دقایقی پیش در جوار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) آغاز شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، این مراسم با حضور حسن روحانی رییس‌جمهور و فرماندهان ارشد نظامی کشورمان از جمله سرلشکر حسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه، امیر سرلشکر عطاء‌الله صالحی فرمانده کل ارتش، سردار سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

فرماندهان نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی ارتش و نیروهای زمینی، دریایی و هوافضای سپاه به همراه برخی از معاونان و مسئولان نظامی، انتظامی و ستادکل نیروهای مسلح کشورمان، جمعی از وابستگان نظامی خارجی مستقر در ایران و نیز جمعی از خانواده‌های شهدا در مراسم رژه نیروهای مسلح کشورمان حضور دارند.

در مراسم رژه امروز، بخشی از آخرین تجهیزات نظامی و دفاعی کشورمان به نمایش درخواهد آمد و یگان‌های نمونه پیاده و محمول نیروهای نظامی و انتظامی کشور از مقابل جایگاه رژه خواهند رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *