جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بیش از ۱میلیون‌ کلاس‌اولی درجشن‌شکوفه‌ها

يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 314808
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: جشن شکوفه ها صبح امروز با شرکت حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار کلاس اولی در دبستان های کشور برپا می شود.
به گزارش جهان، فاطمه قربان در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: این مراسم با هدف آشنایی کلاس اولی ها با معلمان و فضای کلاس و مدرسه از ساعت ۹ صبح ، همزمان در مدارس ابتدایی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تغییرکتاب های درسی در پایه سوم ابتدایی گفت: معلمان ابتدایی به ویژه معلمان پایه سوم آموزش های لازم را فرا گرفته اند و نیروی انسانی و فضای آموزشی مورد نیاز به طور کامل تامین شده است.

قربان افزود: کتاب های درسی توزیع شده و برنامه درسی به آگاهی معلمان رسیده است و تدریس کتاب ها و آموزش از اول مهر آغاز می شود.

وی گفت: حدود ۳۶۰ هزار نیروی انسانی در حدود ۶۰ هزار مدرسه ابتدایی در کشور فعالیت دارند که حدود ۳۱۰ هزار نفرشان معلم هستند .

قربان افزود: در سال تحصیلی جدید ، ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تا ۶ میلیون و ۹۵۰ هزار دانش آموز در دوره ابتدایی تحصیلاتشان را آغاز می کنند که این آمار در مقایسه با پارسال حدود ۵۰ هزار نفر افزایش یافته است.

جشن شکوفه ها در تهران صبح فردا با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش در دبستان شاهد حضرت فاطمه زهرا (س) در اسلامشهر برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *