چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

۴۰ رستوران متخلف در مدینه منوره پلمب شد

جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب: 314418
شهرداری مدینه منوره ۴۰ باب رستوران متخلف را به سبب رعایت نکردن اصول بهداشتی و سلامتی پلمب و جرایم و مجازات مربوطه را در مورد این چهل رستوران اعمال کرد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، روزنامه عکاظ نوشت: شهرداری مدینه منوره ۴۰ باب رستوران متخلف را به سبب رعایت نکردن اصول بهداشتی و سلامتی پلمب و جرایم و مجازات مربوطه را در مورد این چهل رستوران اعمال کرد.

به نوشته عکاظ، مامؤران نظارتی با بازدید از بیش از ۱۵۰ رستوران در داخل مدینه منوره، این ۴۰ رستوران متخلف را شناسایی کردند.

احمد بن محمد البعدانی مدیر اداره نظارت غذایی شهرداری مدینه منوره گفت: شهرداری مدینه بازدیدهای دوره‌ای از رستوران‌های سطح شهر را برای اطمینان یافتن از میزان پایبندی آنها به شروط بهداشتی انجام می‌دهد.

وی گفت: قبلا به رستوران‌های متخلف برای رفع اشکالات گوشزد شده ‌از سوی ناظران شهرداری تذکر داده شده بود و ۴۰ رستوران متخلف به سبب رعایت نکردن شروط بهداشتی و کمبود تجهیزات پلمب شدند.

تهویه نامناسب در داخل اماکن آماده سازی غذا و تخلفات در زمینه تجهیزات و نیروی انسانی مانند کارگرانی که گواهینامه بهداشتی ندارند و هنگام پخت و پز و آماده کردن غذا از لوازم بهداشتی مانند ماسک و دستکش استفاده نمی‌کنند، استفاده از تجهیزات غیرمناسب برای ذخیره کردن مواد غذایی از جمله تخلفات ثبت شده در خصوص رستورانهای متخلف است.

البعدانی از ساکنان مدینه منوره و زائران خواست در صورتی که متوجه تخلف و رعایت نشدن اصول و مقررات بهداشتی در رستورانی شدند حتما آن را به شهرداری ابلاغ کنند.

خاطر نشان می‌شود برای حجاج جمهوری اسلامی ایران از سوی مسئولان سازمان حج و زیارت کشورمان، غذاهای ایرانی با کیفیت خوب و رعایت تمام موازین و اصول بهداشتی در آشپزخانه‌های مجهز در مدینه منوره و مکه مکرمه آماده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *