پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۱

تسهیلات زیر 20 میلیون تومان برای کشاورزان

جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 314369
مدیر عامل بانک کشاورزی گفت: با راه‌اندازی سامانه ارائه تسهیلات خرد، کشاورز برای دریافت تسهیلات زیر 20 میلیون تومان تنها یکبار به بانک مراجعه می‌کند.
به گزارش جهان، محمد طالبی در گفت‌وگو با فارس در مورد سامانه ارائه تسهیلات خرد به کشاورزان، گفت: فرایند کنونی پرداخت تسهیلات خرد به کشاورزان طولانی است، زمان بررسی پرونده، اسناد و مدارک، استعلام، تکمیل فرمها، محاسبات و غیره کاری زیادی برای بانک دارد و رفت و‌آمد زیاد را هم برای کشاورز به همراه دارد.

مدیرعامل بانک کشاورز افزود: با راه‌اندازی این سامانه همه کارهایی که منجر به تصمیم‌گیری پرداخت وام می‌شود، توسط این سامانه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سامانه برای وامهای خرد زیر 20 میلیون تومان راه‌اندازی می‌شود، گفت: در این سامانه با وارد کردن کد ملی کشاورز،‌ استعلام  از بانک مرکزی، بانک کشاورزی و اعتبارسنجی‌ها انجام می‌شود.

طالبی گفت: دو سال است روی این سامانه کار شده است و کارمندان آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

وی افزود: تا پایان شهریور‌ماه این سامانه در همه کشور همزمان اجرا می‌شود.

طالبی گفت: برای دریافت تسهیلات زیر 20 میلیون تومان تنها نیاز به مراجعه یکبار از سوی کشاورز به بانک است و تمام درخواستها ضمانت‌ها و غیره توسط سامانه انجام خواهد شد.

مدیرعامل بانک کشاورزی در پاسخ به اینکه کشاورزان دسترسی کمتری به اینترنت دارند تا درخواست وامشان را ثبت کنند، برای این مشکلات چه پیش‌بینی کردید؟ گفت: در گام بعدی از تشکل‌ها و تعاونی‌ها برای فرایند تسهیلات‌دهی استفاده می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سلام
من بعنوان یک دامدار در گیلانغرب مدت یکسال به خاطر 24 میلیون تومان ما را به سر می گردانند چون رابطه دربانک نداریم خواهش می کنم یک کمیته حقیقت یاب به بانک کشاورزی گیلانغرب بیاید وبررسی کند وام در این مدت یک سال به چه افرادی داده شده !!!!!!