شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲
آیت‌الله علم الهدی:

عزل دانشجو فسخ یک‌طرفه قرارداد است

فسخ یک طرفه قرارداد با مبانی ما سازگاری ندارد
پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 314234
عضو مجلس خبرگان رهبری عزل دانشجو را فسخ یک طرفه قرارداد توصیف کرد و گفت: فسخ یک طرفه قرارداد با مبانی ما سازگاری نداشته و صحیح نیست.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی دقایقی پیش در پاسخ به خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مورد عزل فرهاد دانشجو نمی‌دانم علت آن از سوی هیئت امنای دانشگاه آزاد چه بوده اما مسئله مهم این است که این فسخ به منزله فسخ یک‌طرفه قرارداد است.

وی تصریح کرد: وقتی کسی را برای مدت خاصی حکم داده و رئیس منصوب می‌کنند تا پایان قراداد در سمت خود باقی مانده مگر اینکه موضوع حادی پیش بیاید.

امام جمعه مشهد گفت: اینکه هیئت امنای دانشگاه آزاد به یک‌باره تصمیم بگیرند که رئیس این دانشگاه را عزل کنند و خود دانشجو اطلاعی نداشته باشد و بدون توافق با وی این کار صورت گیرد فسخ قرارداد یک‌طرفه محسوب شده و این صحیح نیست.

علم‌الهدی تصریح کرد: فسخ قرارداد یک طرفه با مبانی اسلامی ما سازگاری ندارد و اینکه صرف اینکه هیئت امنا تصمیم بگیرد وسط قرارداد حکم را لغو کند فسخ قرارداد یک طرفه بوده و نادرست است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در سفر اخیر رحمانی فضلی وزیر کشور به مشهد دیداری با بنده نداشته و تماسی با بنده برای مشورت گزینه استانداری صورت نگرفته گفت: در سفر اخیری که وزیر کشور به مشهد مقدس داشت در مورد بحث استانداری با من مشورتی نشد و از سوی وی تماسی صورت نگرفت و من نیز هیچ گزینه‌ای معرفی نکردم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
به این میگن دیکتاتوری دموکراتیک
Iran, Islamic Republic of
زین پس به جای دانشگاه آزاد اسلامی بفرمایید دانشگاه آزاد هاشمی!!!!!