چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱۰
۱۲
هاشمی دانشجو را تحمل نکرد

برکناری فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد

میرزاده سرپرست شد
چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب: 314119
هیئت امنای دانشگاه آزاد در جلسه فوق‌العاده امروز خود فرهاد دانشجو را از ریاست این دانشگاه برکنار کرد.
برکناری فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد
به گزارش جهان، هیئت امنای دانشگاه آزاد در جلسه فوق‌العاده عصر امروز خود که تا دقایقی پیش ادامه داشت، فرهاد دانشجو را از ریاست این دانشگاه برکنار کرد.

همچنین براساس رای اکثریت اعضای هیئت امنا، "حمید میرزاده" (گزینه دائمی هاشمی رفسنجانی برای دانشگاه آزاد) به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد انتخاب شد.

جلسه فوق‌العاده هیئت‌امنای دانشگاه آزاد به ریاست هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور سید حسن خمینی، محمدیان، توفیقی، قاضی‌زاده، هاشمی، فریدون عزیزی، یزدی صمدی، میرزاده و فرهاد دانشجو برگزار شد.


بر اساس این گزارش، طی نامه‌ای به امضای جعفر توفیقی سرپرست علوم، تحقیقات و فناوری، سید حسن قاضی‌زاده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد، حمید میرزاده دبیر هیئت موسس و عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد و صمدی یزدی عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد، جلسه فوق‌العاده این دانشگاه ساعت 17 امروز در دفتر هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت‌امنای این دانشگاه برگزار شد.
 
پیش از این اعضای هیئت‌امنای دانشگاه آزاد تأکید کرده بودند که جلسه امروز به منظور عزل فرهاد دانشجو نیست هر چند که تعدادی از آنها به دانشجو گفته بودند که عزل وی در دستور کار هیئت‌امنای این دانشگاه است.

یاسر هاشمی: جلسه در فضایی کاملا دوستانه و کارشناسی برگزار شد
رئیس دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد گفت: حمید میرزاده از اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد امشب با 6 رای موافق به عنوان گزینه سرپرست جدید دانشگاه آزاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی می شود.
 
یاسر هاشمی پس  از پایان جلسه امشب هیات امنای دانشگاه آزاد در گفتگو با مهر اضافه کرد: جلسه فوق العاده هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در فضایی کاملا صمیمی ، دوستانه و کارشناسی برگزار شد.
 
وی ادامه داد: پس از بررسی ها، هیات امنا تصمیم به تغییر در ریاست دانشگاه آزاد گرفت و دکتر حمید میرزاده با 6 رای موافق و 2 رای مخالف به عنوان گزینه پیشنهادی هیات امنای دانشگاه آزاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی می شود.
 
هاشمی ادامه داد: لازم می دانم از فرهاد دانشجو به خاطر متانت و حسن نیتش تشکر کنم و برای وی آرزوی توفیق دارم.
 
رئیس دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد درباره زمان آغاز بکار حمید میرزاده اظهار داشت: حمید میرزاده از فردا می تواند کار خود را در دانشگاه آزاد آغاز کند.

عزل جاسبی پس از 6 سال؛ عزل دانشجو پس از 34 روز!
به گزارش جهان، اگر چه برکناری عبدالله جاسبی از ریاست دانشگاه آزاد پس از 29 سال ریاست بلندمدت وی بر این دانشگاه و همچنین پس از گذشت بیش از 6 سال از عمر دولت احمدی نژاد صورت گرفت، اما فرهاد دانشجو تنها پس از 46 روز از آغاز دولت یازدهم و 34 روز بعد از استقرار کابینه جدید برکنار شد.

این برکناری از سوی دولت راستگویان درحالی است که اخیراً جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم تاکید کرده بود که موضوع عزل دانشجو در دستور کار جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد قرار ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


همت
هر چه میکشیم از این احمدی نژاد است. اگه وضع رو به این روز نکشانده بود الان شاهد نبودیم که برخی نوکر در خونه شون رو رییس دانشگاه کنند!
آشنا
Iran, Islamic Republic of
باسلام شمادرست میگویید هرچه میکشیم از دست آقای احمدی نژاد است که دست عده ای در این مملکت راروکرد که خداوند خیرش بدهد .حالا مردم میدانند و این افراد و.....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
داس به جای کلید
نويد
نخير ،اتوبوس بليط دار به جاي اتوبوس صلواتي!
Iran, Islamic Republic of
اقا یاسر مطمئنی جلسه کارشناسی بوده؟ بعد تو سی سال اقای جاسبی کارشناسا لندن بودن وقت نداشتن یا....؟
Iran, Islamic Republic of
منتظر این روز بودیم دانشگاه ازاد از سوی احمدی نژاد و شورای انقلاب فرهنگی تسخیر شد خدارو شکر میکنیم و پایان افراط گرایی را تبریک میگوییم
احمد
بحول و قوه الهی قبل از یکسال همه مسافرای بدون بلیط از اتوبوس پیاده میشن
حسن
دولت راستگویان و اعتدالگرایان!!!!!! واقعاً این دو کلمه خیلی بانمک هستن
United Kingdom
هاشمی مچکریم
اشنا
این خانواده از قدرت وثروت سیر نمیشند
محمد
انصافا کار بسیار خوبی کردن یاد مون باشه با چه وضعیت بدی جاسبی کسی که چه خون دلی برای دانشگاه ازاد کشیده بود را عوض کردیم
منتظر اقدام كاركنان دانشگاه باشيد آقاي هيات امنا