پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
آيت‌الله نوري‌همداني:

جريان سوريه، مساله اسلام و كفر است

چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۳۹
کد مطلب: 313876
آيت‌ الله حسين نوري‌همداني از مراجع تقليد تاكيد كرد: مقاومت اسلامي و ما در يك صف قرارداريم و جريان سوريه ،جريان ساده اي نيست بلكه مساله اسلام و كفر است.
به گزارش جهان به نقل از حوزه، اين مرجع تقليد روز سه شنبه در ديدار جمعي از مسوولان و مربيان طرح صالحين سپاه پاسداران ضمن تبريك سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) تاكيد كرد: رژيم صهيونيستي و آمريكا، سوريه را به خاطر مقاومت اسلامي مورد هجمه خود قرار داده‌اند و به بهانه ايجاد دموكراسي مي‌خواهند بر اين كشور غلبه كنند، بايد از آنان پرسيد اگر راست مي‌گوييد به وعده‌هاي خود در عراق و افغانستان عمل كنيد كه هر روزه شاهد كشته‌شدن بي‌گناهان بر اثر خوي تجاوزگري شما هستيم.

آيت‌الله نوري همداني در بخش ديگري از سخنان خود بااشاره به هجرت امام رضا (ع)به مرو اظهار داشت: هجرت پيامبر(ص)،امام حسين(ع) و هجرت امام رضا(ع) به خراسان در تاريخ اسلام موجب تثيبت دين اسلام شده است.

اين مرجع تقليد بابيان اين كه هجرت امام رضا(ع) موجب تقويت شيعيان شد، گفت: فرهنگ و جهاد دو بازوي برجسته اسلام در طول تاريخ به شمار مي رود كه بايد در مقابل فرهنگ كينه توزان و مستكبران ايستادگي كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *