جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۳

واکنش همسر حسن روحانی به حضور در دولت تدبیر و امید

سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 313757
همسر حسن روحانی در پاسخ به این سؤال که آیا در دولت تدبیر و امید مسئولیتی می‌گیرید، گفت: ‌فعلاً خیر.
واکنش همسر حسن روحانی به حضور در دولت تدبیر و امید
به گزارش جهان، «صاحبه عربی» همسر حسن روحانی رییس جمهور در گفت‌و‌گو با فارس در حاشیه مراسم ختم مرحوم پیوندی در پاسخ به این سوال که آیا در دولت تدبیر و امید مسئولیتی می‌گیرید یا خیر، اظهار داشت: ‌فعلاً خیر؛ بعدا صحبت می‌شود. 
 
به گزارش فارس، اعظم السادات فراحی همسر محمود احمدی‌نژاد اولین همسر رئیس‌جمهوری در کشورمان بود که نمایندگی رئیس دولت را در «مرکز امور زنان» برعهده گرفت؛ وی همچنین در بعضی سفرهای خارجی و داخلی با احمدی‌نژاد همراه بود و به نسبت همسران روسای جمهور پیشین در عرصه سیاسی کشور فعال‌تر بود.
 
زهره صادقی همسر سید محمد خاتمی در دوران ریاست‌جمهوری همسرش اگر چه هیچ وقت به طور جدی وارد فعالیت های سیاسی نشد، اما در کنار خاتمی و در دولت‌های هفتم ‌و هشتم حضور داشت.
 
عفت مرعشی همسر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز با اینکه در دوران ریاست‌جمهوری همسرش مسئولیتی بر عهده نداشت، اما در چند سال اخیر و با گرفتن برخی مواضع سیاسی، در رسانه‌ها حضور پررنگی داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
البته باید گفت عفت مرعشی از همه فعالتر بوده خصوصا در انتخابات 88 که دستور داد به خیابان بریزید!!!
Iran, Islamic Republic of
ما از خانم آقای هاشمی به جز یک جمله فعالیت سیاسی چیزی ندیدیم مردم بریزید توی خیابانها.
United Arab Emirates
...