جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۶
مستند سفارشی که امروز "من و تو" پخش می‌کند؛

از صدور پیام‌های غیراخلاقی تا حمایت از تروریست‌ها

سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 313742
عنوان"رویای آزادی" نام مستندی است که به سفارش گیتی گیوه چیان زاده توسط واحد تولید شبکه بهایی من و تو ساخته شده است.
به گزارش جهان، پس از شائبه همجنس گرایی عوامل شبکه غیراخلاقی "من و تو" که به واقعیت تبدیل شد و موجب ریزش قابل توجه مخاطبان شبکه گردید، مدیریت این شبکه سلطنتی انگلیس خود را هزینه سازمان تروریستی منافقین کرده است که دستش به خون بیش از 17 هزار شهروند بیگناه ایرانی و هزارن زن و مرد غیرنظامی عراقی آلوده است.

شبکه من و تو امروز  (26شهریور) مستندی را به سفارش سازمان منافقین روی آنتن خواهد برد که سرشار دروغ و سندسازی است. عنوان"رویای آزادی" نام مستندی است که به سفارش گیتی گیوه چیان زاده توسط واحد تولید شبکه بهایی من و تو ساخته شده است.


متن فیلم روایت زنان عضو سازمان منافقین است که مورد عفو جمهوری اسلامی قرار گرفتند و سر موضع نبودند و حال با توجه به تهدید و تطمیع سازمان منافقین شاخه اروپا مقابل دوربین قرار خواهند گرفت. اکنون سوال اینجا است که آیا مخاطبان شبکه من وتو با شنیدن این اخبار باز هم حاضر به تماشای شبکه ای مبتذل و انگلیسی هستند؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *