چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

استخاره سعيدي‌کيا براي شهردار شدن

دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 313519
مشاور جوانان"محمد سعيدي‌كيا" گفت: محمد سعيدي‌كيا وزير مسكن و شهرسازي اسبق امروز به منظور نهايي شدن وضعيت خود به منظور تصدي پست شهرداري مشهد به بارگاه امام رضا(ع) مي‌رود تا با استخاره در حرم وضعيت خود را مشخص كند و شايد وي در مشهد ماندگار شود.
به گزارش جهان، محمد صيرفي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره اخبار منتشره در خصوص آينده كاري "محمد سعيدي‌كيا" كانديداي سابق انتخابات رياست‌جمهوري در رسانه‌ها اظهار داشت: بعد از انتخابات رياست‌جمهوري پيشنهاداتي در حوزه‌هاي مختلف همچون استانداري از استان‌هاي گوناگون به آقاي سعيدي‌كيا شده كه وي به دليل علاقه به امور اجرايي چنين پيشنهاداتي را نپذيرفته است.

وي ادامه داد: برخي از اعضاي شوراي شهر تهران به منظور تصدي شهرداري تهران به سعيدي‌كيا پيشنهاداتي را دادند كه وي به دليل رقابت تنگاتنگي ميان "محسن هاشمي" و "محمد باقر قاليباف" آن را رد كرد.

صيرفي بيان داشت: اعضاي شوراي شهر استان‌هاي البرز، اصفهان و مشهد پيشنهادهايي را براي تصدي شهرداري مراكز استاني خود به وي داده‌اند كه در نهايت به دليل اصرار برخي از اعضاي شوراي شهر مشهد براي تصدي شهرداري اين شهر، سعيدي‌كيا شب گذشته به اين شهر رفت و هم‌اكنون در حال مذاكره براي پذيرفتن پيشنهاد مذكور است.

مشاور جوانان انتخاباتي سعيدي‌كيا با بيان اينكه وي تاكنون پيشنهاد اعضاي شوراي شهر مشهد مبني بر شهردار شدن خود را در اين شهر نپذيرفته، خاطر نشان كرد: چندين تعهد براي سعيدي‌كيا موجب شده كه وي را در پذيرفتن چنين پستي مردد كند از جمله اين كه وي در حال حاضر پيگير كارهاي اجرايي هتلي است كه در كربلا براي ستاد اجرايي فرمان امام مي‌سازد.

صيرفي در پايان خاطرنشان كرد: محمد سعيدي‌كيا وزير مسكن و شهرسازي اسبق گفته است كه امروز به منظور نهايي شدن وضعيت خود به منظور تصدي پست شهرداري مشهد به حرم امام رضا(ع) مي‌رود تا با استخاره در حرم وضعيت خود را مشخص كند و شايد وي در مشهد ماندگار شود.

لازم به ذكر است كه محمد سعیدی‌کیا در انتخابات رياست‌جمهوري از سوي شوراي نگهبان رد صلاحيت شد.

گفتني است وي سابقه وزارت در ‬وزارت‌خانه‌هاي راه و ترابری (هاشمی رفسنجانی)، جهادسازندگی (خاتمی) و مسکن و شهرسازی(احمدي‌نژاد) را در كارنامه خود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شهردار مشهد باید بومی باشد.