جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

نامه فعالان دانشجوی دانشگاه‌آزادبه هاشمی

تغییر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اشتباه بزرگی است
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 313485
۷۰۰ فعال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور نامه سرگشاده‌ای خطاب به رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کردند: دانشجویان رضایت‌مندی کامل از عملکرد دانشجو دارند و تغییر رئیس دانشگاه آزاد در این شرایط اشتباه بزرگی است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، ۷۰۰ نفر از فعالان دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور نامه‌ای سرگشاده خطاب به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خواستار حمایت وی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شدند.

متن این نامه به‌شرح ذیل است:

حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

رئیس محترم هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی

سلام علیکم

چند روزی است تعدادی از خبرگزاری‌ها و رسانه‌های گروهی بحث عزل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را مطرح می‌نمایند، اما وقتی به اصل ماجرا رجوع می‌کنیم می‌بینیم که هیچ‌گونه تأییدی بر این ماجرا وجود ندارد، از سویی دیگر اخباری از محافل خصوصی به گوش می‌رسد که برخی از نزدیکان حضرتعالی و همچنین سرپرست وزارت علوم و تحقیقات آقای توفیقی در هفته‌های گذشته در تلاش برای عزل دکتر فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشند و وزیر بهداشت و درمان آقای سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی نیز به‌طور ناخواسته و از روی اجباربه این ماجرا ورود کرده‌اند.

این اخبار در حالی در چند روز اخیر ذهن ما دانشجویان را با دغدغه روبه‌رو کرده است که توفیقی در مصاحبه با خبرگزاری‌های کشور از امضای این صورت جلسه ابراز بی‌اطلاعی کرده‌اند اما ناگهان سند صورت‌جلسه امضاشده بر خروجی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها قرار می‌گیرد.

حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

بی‌شک شما از یاران صدیق امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در طول بیش از ۳۰ سال انقلاب اسلامی بوده‌اید و در طول بیش از نیم قرن گذشته مجاهدت و مبارزات مستمری در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران داشته‌اید. ازاین‌رو ما دانشجویان شما را فردی دلسوز برای این انقلاب و نظام اسلامی می‌دانیم که همواره مصلحت‌ها را در پیشبرد انقلاب اسلامی مد نظر داشته‌اید.

با توجه به تغییر مدیریت سی‌ساله دانشگاه آزاد اسلامی، فضایی نو در این دانشگاه شکل یافت، و مدیری جوان، مذهبی و تحصیل‌کرده که فرزند انقلاب اسلامی است به ریاست این دانشگاه منصوب گردید که همراه با شور و نشاط عظیمی در مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی بوده است، لذا با عنایت به اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید می‌باشیم و ما دانشجویان رضایت‌مندی کامل از عملکرد شفاف و اخلاق‌مدار دکتر فرهاد دانشجو داریم از حضرتعالی که همیشه به‌عنوان فردی مدیر، مدبر و سیاست‌مداری توانا شناخته می‌شوید درخواست داریم در این برهه حساس از این تغییر که به‌نظر ما اشتباهی بزرگ محسوب می‌شود جلوگیری فرمایید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اینا با داس امدن