کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو شورای شهر تهران:

برخوردهای فاشیستی به نفع اصلاح طلبان نیست/ نگران رفتارهای خارج از شأن آنان هستم

ندای انقلاب , 20 شهريور 1392 ساعت 14:56

عضو شورای چهارم شهر تهران با اشاره به اتفاقات رخ داده در صحن شورای شهر در روز گذشته گفت: دیروز رو خوبی برای نمایش دموکراسی در ایران نبود.


به گزارش جهان، پرویز سروری افزود: دیروز روز خوبی برای نمایش دموکراسی در ایران نبود و کسانی که گوش فلک را با شعارهای آزادی سیاسی، آزادی حداکثری و چند صدایی کر کرده بودند نشان دادند که به هیچ وجه به شعارهای خود پایبند نیستند.

وی ادامه داد: دیروز در اقدامی تامل برنگیز در حالی که خانم راستگو با متانت کامل به برخی از موضوعات انتقاد می کردند برخی از نمایندگان جلسه را ترک کردند این در حالی است که همین حرکت از سوی برخی از اصحاب رسانه که قرار است به عنوان ابزاری برای افزایش تحمل سیاسی در جامعه شناخته شوند خود نتوانستند حرف های این نماینده را برتابند و به صورتی سخیف و با ایجاد سر و صدا صحن شورا را ترک کردند.

نماینده مردم تهران در شورای چهارم شهر خاطر نشان کرد: این اقدام دوستان اصلاح طلب نشان داد که مدل دموکراسی آنان دموکراسی افغانستانی است که در آن نظر مخالف جایی ندارد. سوال من از این دوستان این است آیا ما باید شاهد چنین رفتارهای زننده ای از آنان باشیم؟

وی با بیان اینکه اقدامات سیاسی و حزبی در شورای چهارم به مراتب زودتر از شورای اول آغاز شده و این زنگ خطری برای شورا به حساب می آید بیان نمود: جریانی که دیروز در شورای شهر شکل گرفت به دنبار رفتار کارشناسی نیستند بلکه جنجال سازی و ایجاد چالش سیاسی را پیگیری می کنند.

سروری ادامه داد: از روزی که شورا کار خود را آغاز کرده هر روز شاهد داستانی جدید هستیم که متاسفانه این موضوع هم اکنون به مهمترین دغدغه دلسوزان شهری مبدل شده است. من هم اکنون به هیچ وجه از روند حاضر در شورای شهر راضی نیستم و نگران رفتارهای خارج از شان نمایندگان هستم.

وی با بیان اینکه نمایندگان باید نسبت به موضوع ایجاد شده در شورای شهر از خود واکنش نشان دهند اظهار داشت: برخوردهای فاشیستی به نفع اصلاح طلبان نیست. متاسفانه دوستان اصلاح طلب ما زود فریب شرایط ظاهری را می خورند.

سروری با اشاره به اینکه نظام نشان داده در بالاترین سطح از تحمل سیاسی قرار دارد گفت: متاسفانه اصلاح طلبان قابلیت های این بزرگواری نظام را ندارند. هم اکنون کسانی بیشتر آتش افروزی می کنند که یا همراه فتنه بودند یا به آن کمک می کردند.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: ما دوستان اصلاح طلبی نیز داریم که بر مدار منطق و عقلانیت کار می کنند که باید این دسته از اصلاح طلبان را از اصلاح طلبان تندرو جدا کرد.

این عضو شورای چهارم شهر تهران خاطر نشان کرد: متاسفانه عده ای که با فعالیت های سیاسی آشنا نیستند و هنوز به سطحی از تحملات سیاسی نرسیده اند به حاشیه سازی می پردازند و همین باعث می شود تا فرصت ها به حاشیه برود و تهدیدات در متن قرار گیرند.

وی ادامه داد: اصولگرایان و اصلاح طلبان باید در برنامه ای تعاملی و مثبت اوضاع را به کنترل در آورند و عناصر افراطی را از درون خودشان خارج کنند تا بتوان خدمت رسانی به مردم را در اولویت قرار داد و وارد بازی سیاسی نشد.


کد مطلب: 312444

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/312444/برخوردهای-فاشیستی-نفع-اصلاح-طلبان-نیست-نگران-رفتارهای-خارج-شأن-آنان-هستم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com