جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۶
۳

ادعای عجیب روزنامه اعتماد در مورد قالیباف

سه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب: 312288
روزنامه اصلاح طلب اعتماد در خبری عجیب مدعی شد که محمدباقر قالیباف شهردار تهران به دیدار سید محمد خاتمی رفته است.
به گزارش جهان در این زمینه سایت رجانیوز نوشت: در حالی که برخی از اعضای اصلاح طلب شورای شهر تهران به هنگام سخنرانی الهه راستگو صحن شورا را ترک کردند، روزنامه اعتماد امروز خبر داده که محمدباقر قالیباف  پس از ابقا در شهرداری تهران به ديدار سيد محمد خاتمي رفته است.
 
روزنامه اعتماد با اعلام این خبر نوشته این سومین دیدار قالیباف با محمد خاتمی بوده است.
 
با وجودي كه مسوولان شهرداري از وقوع اين ديدار، ابراز بي‌اطلاع كردند، محمد هادی ايازي، سخنگوي شهرداري تهران به گفت: «با شناختي كه از آقاي قاليباف داريم، بعيد نيست او به ديدار اشخاص مختلف برود و با آنها گفت‌وگو كند.»

روزنامه اعتماد در ادامه گزارش خود نوشته است:  اينچنين كه مشخص است شهردار تهران با وجود داشتن اكثريت قاطع آراي شوراي چهارم، به ارزش تعامل با اصلاح‌طلبان به خوبي پي برده و ديدار ديروز او با خاتمي در همين راستا ارزيابي مي‌شود.
 
این روزنامه اصلاح طلب در حالی اعلام کرده است که تاکنون قالیباف با محمد خاتمی سه دیدار داشته است که پیش از این دفتر  محمدباقرقالیباف دیدار وی با سران فتنه را تکذیب کرده بود. البته دفتر شهرداری تا کنون تکذیبه ای درباره دیدار جدید منتشر نکرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید
United States
باور نمیکنم. مگه میشه؟!!
علوی
United States
اگه به دیدار سیدحسن خمینی میرفت قابل باور بود اما چطور ممکنه قالیباف که اینهمه موضع گیری تند علیه سران فتنه داره، به دیدار خاتمی رفته باشه؟!
خاتمی همین الان هم اگه بتونه و دستش برسه، قالیباف رو از شهرداری عزل میکنه.
علی
تعامل با اصلاح طلبها و همه گروههای داخل نظام خیلی خوبه. ولی یادمون نمیره خاتمی و فتنه گران سال 88 اصل نظام رو داشتند نابود می کزدند.
در مورد این دیدار هم بعید می دونم آقای قالیباف اینقدر ساده باشه. بهتره زودتر تکذیب کنند.