جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱
پنجعلی:

قطعادر جام‌جهانی حرفی برای گفتن نداریم

به کی‌روش پول می‌دهیم و تغییری هم ایجاد نمی‌شود
سه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 312187
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فرقی نمی‌کند چه کسی سرمربی تیم ملی باشد چون در جام جهانی برزیل هیچ حرفی برای گفتن نخواهیم داشت.
به گزارش جهان، محمد پنجعلی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس پیش از بازی روز جمعه برابر گسترش فولاد تبریز در چارچوب هفته نهم لیگ برتر عنوان کرد : پرسپولیس بعد از دربی تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشته و می‌خواهیم ۳ امتیاز بازی با گسترش فولاد را کسب کنیم. قطعا مقابل گسترش بازی خوبی به نمایش می‌گذاریم.

وی در مورد اینکه چرا دربی تهران با کیفیت پایینی برگزار شد، عنوان کرد: دربی همیشه همینگونه بوده است! بیشتر مواقع به خاطر استرس، این بازی کیفیت پایینی دارد. به نظر من بازی پرسپولیس و استقلال حساس‌ترین دربی دنیا است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشکلاتی که بین کی‌روش و فدراسیون فوتبال رخ داده، تاکید کرد: خوشبختانه یا متاسفانه کره جنوبی را شکست دادیم تا هم کی‌روش سرمست شود و هم مسئولان فدراسیون فوتبال اما واقعیت این است که فوتبال ما در حال نابودی است. تیم‌های باشگاهی و پایه ما سال‌هاست در آسیا نتیجه نمی‌گیرند، مشکلات مالی هم گریبانگیر فدراسیون فوتبال است، به این صورت عملا هیچ چیزی نداریم و حتی آماتور هم نیستیم!

پنجعلی در پاسخ به این سوال که «آیا کی‌روش می‌تواند در جام جهانی به فوتبال ایران کمک کند؟»، گفت: فرقی نمی‌کند چه کسی در جام جهانی سرمربی ایران باشد چون قطعا در جام جهانی هیچ حرفی برای گفتن نداریم. متاسفانه پول مملکت را به امثال کی‌روش می‌دهیم و هیچ نتیجه و تغییری هم در فوتبال ایجاد نمی‌شود. مشکل فوتبال ایران مربی نیست، ما باید زیر ساخت‌‌ها را تغییر بدهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حتما طبق معمول برخی برای جاکردن خود در کاروان تیم ملی برای جام جهانی خواب دیده اند. یعنی فرقی ندارد پس به جای کی روش هر کسی شد برود!!!