جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱

واکنش مسجدجامعی به اظهارات راستگو

دیدار یا گفت‌وگویی با الهه راستگو نداشته‌ام/ «خائن» در ادبیات من جایی ندارد
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب: 312033
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنده دیدار یا گفت‌وگویی با الهه راستگو نداشته‌ام ضمن اینکه استفاده از کلمه‌ای مانند «خائن» در ادبیات من جایی ندارد.
به گزارش جهان، احمد مسجدجامعی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره انتشار اخباری مبنی بر اینکه وی الهه راستگو را خائن دانسته است، اظهار داشت: بنده بعد از جلسه روز گذشته تاکنون با الهه راستگو دیدار یا گفت‌وگویی نداشته‌ام ضمن اینکه بنده به هیچ عنوان چنین ادبیاتی ندارم.

وی تأکید کرد: بعید می‌دانم الهه راستگو نیز اینگونه سخن گفته باشد و احتمال می‌‌دهم اشتباه رسانه‌ای رخ داده باشد زیرا راستگو نیز چنین ادبیاتی ندارد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: برای اداره جلسه برخی اعضا از جمله دوستان اصولگرا از بنده تشکر کردند که تشکر آنها نشان دهنده این است که مدیریت من جانبدارانه نبوده است و من نیز از آنها به دلیل حسن توجهی که داشته‌‌‌اند، تشکر می‌کنم. این در حالی است که بنده نظرات خاص خودم را دارم اما آنها را در مدیریت جلسات شورا دخیل نمی‌کنم.

الهه راستگو نیز به خبرنگار تسنیم گفت: بنده مصاحبه‌ای با این محتوا نداشته‌‌ام و آن را تکذیب می‌کنم.

رأی الهه راستگو عضو شورای اسلامی شهر تهران به محمدباقر قالیباف به عنوان شهردار آینده تهران در جلسه روز گذشته شورا، موجب هجمه‌های بسیاری علیه راستگو شد و خبرهایی درباره اخراج وی از حزب اسلامی کار منتشر شد اما در بین اخباری که به منظور حمایت از راستگو منتشر شده، یکی از رسانه‌‌ها اعلام کرد که مسجدجامعی راستگو را خائن خطاب کرده است. این در حالی است که راستگو و مسجدجامعی این مصاحبه و کلمات به کار برده شده را تکذیب کرده‌‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
وای به حال مردم بیچاره این مملکت ! ببین گیر چه آدمایی افتادند! البته حقمونه!