جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حضور محرمانه اسرائیلی‌ها در اردوگاه‌ سوری

دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 311990
یک روزنامه کانادایی از حضور محرمانه و سری تعدادی از پزشکان اسرائیلی در اردوگاه‌های آوارگان سوری در اردن پرده برداشت.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از پایگاه خبری دام پرس نوشت: روزنامه کانادایی «ناسیونال پست» در خبری در شماره روز گذشته خود نوشت که در اردوگاه‌های آوارگان سوری که در اردن احداث شده، تعدادی پزشک اسرائیلی حضور دارند و به کار مشغول هستند.

این روزنامه کانادایی ضمن اشاره به این خبر تاکید کرد که این پزشکان اسرائیلی هویت واقعی خود را در این اردوگاه‌ها آشکار نکرده‌اند و به طور ناشناس فعالیت می‌کنند.

در این ارتباط «ناسیونال پست» کانادا به مقاله‌ای از «رابرت ولفورد»، نویسنده این کشور اشاره می‌کند که در آن ذکر شده، این پزشکان اسرائیلی به صورت مخفیانه وارد اردوگاه شده و از آن خارج می‌شوند.

این نویسنده کانادایی در ادامه تاکید کرده است که هنگام خروج این پزشکان از اردوگاه آوارگان سوری هیچ کس از مقصد و هدف آنها آگاه و مطلع نیست، همانطور که در دفاتر ثبت اردوگاه نام بیماران خود را ثبت نمی‌کنند.

ولفورد می‌افزاید: این پزشکان به درمان آوارگان سوری اردوگاه «الزعتری» مهمترین اردوگاه آوارگان سوری در اردن می‌پردازند و تلاش بسیاری می‌کنند که خبر حضور آنها در اردوگاه‌های آوارگان سوری درز پیدا نکند.

این نویسنده کانادایی تاکید می‌کند که سوریه موجودیت اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد پزشکان اسرائیلی در میان مردم اردن به هیچ وجه مورد پذیرش و استقبال قرار نمی‌گیرند و حضور آنها در خاک اردن نقض حاکمیت این کشور به شمار می‌آید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *