شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲

شورا به قالیباف مدال مدیریت جهادی داد

دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 311865
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: آقای قالیباف با اینکه از تفکر و ذائقه سیاسی برخوردار هستند اما هیچ‌گاه این تفکر را در مسیر فعالیت خود در شهرداری تهران، دخالت نداده است.
به گزارش جهان، عشرت شایق نماینده سابق تبریز در مجلس در گفت‌وگو با فارس، در مورد اقبال مجدد اعضای شورای اسلامی شهر تهران به محمدباقر قالیباف برای اداره سکان شهرداری تهران اظهارداشت: اعضای شورای شهر تهران با رای خود مدال افتخار کار آمدی و مدیریت جهادی را به آقای قالیباف تقدیم کردند و تقاضای تداوم مسیر جهادی در اداره پایتخت را خواستار شدند.

وی افزود: آقای قالیباف با اینکه از تفکر و ذائقه سیاسی برخوردار هستند اما هیچ‌گاه این تفکر را در مسیر فعالیت خود در شهرداری تهران دخالت نداده است.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن انتقاد از تخریب‌های ایجاد شده در تعیین شهردار این دوره تهران گفت: این تخریب‌ها حاکی از حرکات غیر اخلاقی، نامردهای رفتاری، فشارهای سیاسی، اقدامات سؤال برانگیز سیاسی و حرکات پوپولیستی بود که قبل از جلسات رسمی شورای چهارم شروع شده بود.

شایق با تأکید بر اینکه تهران به یک مدیر کارآمد و اصولی نیاز دارد، گفت: آقای قالیباف به دنبال حرکات جدید و فراگیر در پایتخت است و این موارد را در برنامه وی که به شورای شهر پیشنهاد داده بود، به چشم می‌‌خورد.

وی در پایان به اصلاح طلبان توصیه کرد که به شعار انتخاباتی خود مبنی بر خدمت به مردم تهران و عدم دخالت حرکات سیاسی پایبند باشند و به شهردار منتخب کمک کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *