پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

تکلیف کی روش روشن شد/زمان پایان لیگ

محمدنبی: کی‌روش تا پایان جام جهانی سرمربی تیم ملی است
يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 311760
دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد، کارلوس کی‌روش تا پایان مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خواهد بود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی از ایران می‌رود و دیگر باز نمی گردد، در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره صحت این ادعا به نکاتی اشاره کرد. مشروح این گفت‌وگو در زیر می‌آید:

* آیا واقعاً کی‌روش از ایران رفته است و دیگر قرار نیست بازگردد؟

به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد و به هیچ عنوان در فدراسیون فوتبال این مباحث مطرح نبوده است. اساساً سرمربی تیم ملی و دستیاران وی مسئولیت تیم ملی را بر عهده دارند و تا پایان جام جهانی نیز قرار است این مسئولیت را برعهده داشته باشند. خوشبختانه در جلسه‌ای که پنج‌شنبه هفته گذشته رئیس فدراسیون با صالحی امیری (سرپرست وزارت ورزش و جوانان) و کیومرث هاشمی (مدیرکل حوزه وزارتی معاونت وزارت ورزش و جوانان) داشتند، مباحث بسیار خوبی مطرح شد.در این نشست به جمع‌بندی مناسبی رسیدیم و وزارت ورزش و جوانان حمایت خود را از فدراسیون و تیم ملی اعلام کرد.

* چرا چنین شایعاتی مطرح می شود؟

علت آن را یک عامل اصلی می‌دانم و آن این است که تیم ملی را وارد حاشیه کنند ولی ما به این حاشیه‌ها هیچ توجهی نداریم و فدراسیون براساس نقطه نظرات مطرح شده در برخی رسانه‌ها، روش خود را تغییر نمی‌دهد و تمامی اعضای کادر فنی تیم ملی همچنان عهده‌دار وظایف خود خواهند بود.

* برنامه‌های کی‌روش برای تیم ملی اجرا خواهد شد؟

کی‌روش برنامه‌هایش را داده و همین جا لازم است اعلام کنم که این برنامه‌ها قطعاً اجرایی خواهد شد.

* درباره برنامه‌های لیگ برتر و تداخل آن با برنامه‌های تیم ملی چه نظری دارید؟

همانطور که قبلاً بنده و رئیس فدراسیون اشاره کرده بودیم اولویت اول و اصلی فدراسیون تیم ملی است و برنامه‌های سازمان لیگ براساس برنامه‌های تیم ملی تنظیم می‌شود. امروز جلسه خوبی با حضور کفاشیان و تاج برگزار شد که خروجی آن حمایت از برنامه‌های تیم ملی بود. قاعدتاً سازمان لیگ به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کند که مسابقات لیگ برتر (جام خلیج فارس) تا ۲۰ فروردین ۹۳ به اتمام برسد.

قرار شد در این باره با باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد و جلسه‌ای را با مدیران باشگاه‌ها مرتبط و با حضور رئیس فدراسیون برگزار کنیم. قاعدتاً با تدبیر و تصمیم مدیریتی تعامل لازم بین اهالی فوتبال مستحکم‌تر می‌شود که قطعاً این اتفاق به سود فوتبال کشور خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *