جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱
وزیر کشور:

هیچ‌یک از استانداران فعلی ابقا نمی‌شوند

يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 311724
عبدالرضا رحمانی فضلی که شنبه شب در برنامه شب َآفتابی شبکه تهران حاضر شده بود، گفت: هیچ یک از استانداران فعلی ابقاء نمی شوند.
به گزارش جهان، وزیر کشور در تازه ترین گفتگوی خبری اش به تشریح دیدگاه های این وزارتخانه در خصوص تغییر و نحوه تعیین استاندارن پرداخت.

عبدالرضا رحمانی فضلی که شنبه شب در برنامه شب َآفتابی شبکه تهران حاضر شده بود، افزود: همانگونه که قبلا گفته شد در انتخاب استانداران از نظر نمایندگان مجلس به عنوان یکی از هسته های مشورتی استفاده خواهد شد، همانگونه که از نظرات دیگران نیز در این خصوص استفاده خواهیم کرد و پس از جمع بندی به هیئت دولت برای تصمیم گیری ارائه خواهد شد.

رحمانی فضلی با تکذیب تشکیل هر گونه ستاد و یا کمیته ای خارج از وزارت کشور برای تعیین استانداران یادآورشد: تعیین استانداران با همکاری من و معاون سیاسی ام انجام خواهد شد و پس از جمع بندی به هیئت دولت ارائه می شود.

وی همچنین در خصوص خبرهای مطرح شده درباره ابقا برخی استانداران کنونی گفت: اگر چه ممکن است از برخي استانداران فعلی نیز استفاده شود اما قطعا جابجا خواهند شد.

وزیر کشور در این گفتگو از قطعی شدن تغییر استانداران دو استان تهران و مازندران خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اشتباه نكنيدها! داس نيست كليده!!