جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

توصیه‌‌های میرکاظمی به تیم اقتصادی دولت

مسئولان به جای اظهارنظر واقعیت‌های کشور را بشناسند
يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 311679
رئیس کمیسیون انرژی مجلس از وزرای اقتصادی دولت خواست مطالعه بیشتری پیرامون تحریم‌ها کنند تا واقعیت‌ها را بهتر بشناسند.
به گزارش جهان، مسعود میرکاظمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، به دولتمردان توصیه کرد که در اظهارنظرها عجله نکرده و درباره شرایط فعلی کشور بیشتر مطالعه کنند.

وی اضافه کرد: افرادی که اکنون به عنوان وزیر یا معاونان وزرا فعال هستند یا اصلا سابقه وزارت نداشته و یا مدت زیادی از وزارتخانه‌ها دور بودند، به همین دلیل تحریم‌ها و شرایط فعلی را به درستی نمی‌شناسند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس از وزرای اقتصادی دولت خواست تا مطالعه بیشتری بر تحریم‌ها کنند و در همین زمینه گفت: جمع‌آوری اطلاعات بیشتر درباره واقعیت‌های امروز باعث می‌شود تا اظهارنظر مقامات مسئول تنشی در بازار ایجاد نکند.

میرکاظمی با بیان اینکه بازار امروز کشور نیاز به ثبات و آرامش دارد، خاطرنشان کرد: مقامات باید به گونه‌ای اظهار نظر کنند که این بازار دچار مشکل نشود.

وی با بیان اینکه شرایط تحریم‌ها شوخی نیست، اظهار داشت: در ابتدا باید شرایط تحریم را شناخت و در گام بعدی راهکارهای مقابله با آن را اندیشید.

این نماینده مردم در خانه ملت رعایت چارچوب‌های اقتصاد مقاومتی را از جمله راهکارها عنوان کرد و افزود: مقامات دولتی باید به اقتصاد مقاومتی اعتقاد پیدا کرده و آن را دنبال کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *