جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳

تشدید برخورد با بدپوششان در پایتخت

حضور پررنگ پلیس در اطراف مراکز خرید
يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب: 311633
طرح تشدید برخورد با بدپوششان پایتخت پس از اعلام رئیس پلیس کشور از روز گذشته در سراسر پایتخت آغاز شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، همزمان با اعلام تشدید طرح برخورد با بدپوششی از سوی رئیس پلیس کشور، از عصر دیروز ماموران پلیس پایتخت طرح ویژه ای را با حضور در اماکن فرهنگی، مراکز خرید و میادین مهم پایتخت آغاز کردند. ماوران پلیس امنیت اخلاقی تهران به همراه یگان امداد با حضور در برج میلاد، مراکز خرید مرکزی و غرب تهران و استقرار در میادین بزرگ شهر همچون ونک، ولیعصر، هفت تیر، تجریش و مراکز بزرگ خرید طرح تشدید را اجرا کرده و با بدحجابان برخورد کردند.

در طرح جدید ماموران با برخی لباسهای نامناسب و شلوارهای مدل دار از جمله ساپورت برخورد کرده و پس از دستگیری افراد بدحجاب آنها را به مرکز پلیس منتقل کردند. در این طرح همچنین مردان بدحجاب که دارای لباس های زننده هستند شناسایی و از سوی پلیس دستگیر شدند.

گفتنی است حضور ماموران طرح های امنیت اخلاقی در شهر مشهود شده و ماموران نیز آموزش های لازم را فراگرفته و مصادیق جدید بدحجابی برای آنها مشخص شده است.

سردار اسماعیل احمدی مقدم روز چهارشنبه هفته گذشته در جمع خبرنگاران اعلام کرد: طرح امنیت اخلاقی تعطیل نشده است و مرحله جدید آن آغاز شده است. وظیفه پلیس اجرای مقررات و قانون است و در حوزه امنیت اخلاقی به دنبال طرح و شیوه جدیدی هستیم اما با کسانی که بر بی قانونی و تکرار تخلفات شان اصرار داشته باشند برخورد می کنیم.البته دولت تاکنون نظری در مورد طرح های امنیت اخلاقی نداده است و هیچ نقل قولی نیز از سوی آنها منتشر نشده است.

به گزارش مهر، همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری طرح امنیت اخلاقی به حالت نیمه تعطیل درآمد که رئیس پلیس کشور علت آن را ماموریت های اولویت دار پلیس از جمله تامین امنیت انتخابات اعلام کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اي كاش اين طرح هم در اهواز هم اجرا مي‌شد.
با سلام بر مدافعان حجاب اسلامی و لعنت خدا بر مفسدین

فقط ممکن است با این اقدامات به زودی وزیر کشور به دستور مافوق به رهبری نامه بنویسند و تقاضای تعویض شان کنند!!!
سید
Italy
ان‌شاءالله این طرح در کلیه شهرهای کشور نیز برپا گردد.

خداییش صحنه های زننده ای بعضا دیده میشود که انسان درباره فهم این افراد شک میکنه.

من خودم بچه بهشهر مازندران و شاغل در تهرانم یک زمانی این شهر به قم مازندران معروف بود ولی الان از خیلی از جاهای دیگه بدتر شده، بعضی از افراد دیده میشه که من در تهران هم نمیبینم از ساپورتهای تنگ و تیره و ضخیم شروع شده و به سمت نازک و رنگی و کم کم هم کوتاه داره پیش میره، خداییش چند روز قبل یک صحنه دیدم خواستم برم برخورد کنم با این فرد ... به نظر بنده خیلی هدفمند و با برنامه ریزی قبح خیلی از گناهان داره ریخته میشه.

مسئولین مرتبط که سر تو برف کردین! خداییش یه فکری کنین