چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰
عضو شورای شهر تهران:

شخصيت‌هاي سياسي بگذارند اعضاي شورا مستقل تصميم بگيرند

شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب: 311538
نبايد با نگاه قيم مآبانه به اعضاي شورا نگريست و با لابي و رايزني بدنبال جذب راي آنها بود، اگر چنين مردابي بوجود بيايد و فراگير شود قطعا اين چالش در آينده نيز گريبان‌گير شورا خواهد بود و وضعيت شوراي اول را تداعي مي‌كند.
شخصيت‌هاي سياسي بگذارند اعضاي شورا مستقل تصميم بگيرند
به گزارش جهان، در پي انتشار خبر ورود مستقيم آيت الله هاشمي رفسنجاني به موضوع انتخاب شهردار، پرويز سروري عضو شوراي چهارم در گفتگو با مشرق اظهار داشت: شخصيت هاي سياسي بگذارند اعضاي شورا مستقل تصميم بگيرند، مردم نمايندگان خود را براي اداره امور شهر تعيين كردند و نبايد به آنها فشاري وارد كرد.

اين عضو شوراي چهارم تاكيد كرد: خوشبختانه همه اعضا شورا طي جلسات گوناگون نسبت به موضوعات شهري اشراف پيدا كردند و قوه تشخيص دارند كه چه گزينه‌اي براي اداره كلان‌شهر تهران مناسب است؛ نبايد با نگاه قيم مآبانه به اعضاي شورا نگريست و با لابي و رايزني بدنبال جذب راي آنها بود.

اين عضو شوراي شهر چهارم تاكيد كرد: اگر چنين مردابي بوجود بيايد و فراگير شود قطعا اين چالش در آينده نيز گريبان‌گير شورا خواهد بود و وضعيت شوراي اول را تداعي مي‌كند.

وي اظهار داشت: البته اعضاي شورا و بويژه شخصيت‌هاي انقلابي و با سابقه‌اي مانند جناب آقاي شيباني هيچگاه تحت تاثير فشارهاي سياسي قرار نمي‌گيرند.

سروري افزود: بنده معتقدم پايتخت حتي يك روز هم نمي‌تواند بدون شهردار بماند و بايد هرچه زودتر براي آن تعيين تكليف كرد و اميدوارم اعضاي شورا فردا فارغ از هرگونه فشار و لابي سياسي شهردار را انتخاب كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *