شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

نظر وزیر اطلاعات درباره روابط دولت و مجلس

شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 311451
وزیر اطلاعات گفت: مجلس و دولت در کنار تبادل افکار در جهت خدمت بهتر به نظام، روابط صمیمانه خود را ادامه خواهند داد و ما نتایج و ثمرات مثبت و سازنده‌ای را برای کشور مترتب می‌بینیم.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در گفت‌وگو با فارس، درباره لزوم تعامل هرچه بیشتر میان دولت و مجلس اظهار داشت: زمانی که تعامل مبتنی بر یک منطق صحیح و عقلایی باشد، روابط، یک روابط سازنده و مثبت خواهد بود؛ ما امروز ‌نه در دولت و نه در مجلس انگیزه‌ای برای تخاصم و روابط مبتنی بر عقده نمی‌بینیم که سر از روابط مخرب در آورد.

علوی اضافه‌کرد: هر چه می‌بینیم حسن نظر و روابط عقلایی، تفاهم و قصد خدمتگزاری چه در مجلس و چه در دولت است و اگر صحبتی با همدیگر دارند بر سر نحوه خدمتگزاری است و طبیعی است در این زمینه اختلاف نظر وجود داشته باشد؛ اختلاف نظری که قطعاً منجر به خدمت‌گزاری بهتر و تشخیص راه موثرتر در مقام خدمتگزاری خواهد بود.

وزیر اطلاعات در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین، این عرصه سر از یک حالت منفی در نخواهد آورد و مجلس و دولت در کنار تبادل افکار در جهت خدمت بهتر به نظام روابط صمیمانه خود را ادامه خواهند داد و ما نتایج و ثمرات مثبت و سازنده‌ای را بر این روابط سازنده برای کشور مترتب می‌بینیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *