شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

پيام‌هاي ديپلماتيك بين اوباما و روحاني

شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 311430
ممكن است پيام‌هايي به صورت شفاهي يا غير از آن انحاي مختلف براي آقاي رييس‌جمهور ارسال شده باشد.
به گزارش جهان، روزنامه اعتماد نوشت:

محمدجواد ظريف، وزير امورخارجه در پاسخ به اين سوال كه آيا اوباما نامه‌يي براي آقاي روحاني ارسال كرده است؟ بيان كرد: ممكن است پيام‌هايي به صورت شفاهي يا غير از آن انحاي مختلف براي آقاي رييس‌جمهور ارسال شده باشد، پيام‌هايي كه به صورت علني ارسال شده باشد به صورت علني نيز به آن پاسخ داده شده است و پيام‌هاي ديگري كه احتمالا در ملاقات‌ها و برداشت‌هايي كه از ديدگاه‌هاي طرف امريكايي در ملاقات‌ها براي ما مطرح شده به صورت مناسب در همان ملاقات‌ها پاسخ داده شده است، اين مجموعه موضوعي است كه پيگيري شده.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا مشخصا آقاي روحاني نامه‌يي دريافت كرده‌اند، اظهار داشت: ديپلماسي يك ابعاد آشكاري دارد كه بنده ابعاد آشكار آن را خيلي روشن بيان مي‌كنم. بخش‌هايي از ديپلماسي ممكن است پنهان باشد و لذا نيازي نيست كه درباره ابعاد پنهان بنده نفيا و اثباتا اظهارنظري بكنم چون در غير اين صورت ما همه ديپلماسي را مي‌توانستيم در رسانه انجام بدهيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *