جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

پرونده متخلفان واردات خودرو آماده شد

پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب: 311209
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت‌: پرونده متخلفان واردات خودرو بعد از اظهارنظر کمیسیون و بررسی پرونده در این کمیسیون آماده ارجاع و ارسال به قوه قضایه است.
به گزارش جهان به نقل از  واحد مرکزی خبر، افضلی ‌فرد افزود‌: عده‌ای با اختصاص ارز مرجع به  واردات خودروهای لوکس درحق  واردات مواد‌غذایی و دارو اجحاف کردند که پرونده این تخلف بعد از بررسی کمیسیون  اصل 90  به  قوه قضاییه ارجاع می‌شود.
 
وی با بیان اینکه برخورد با چنین تخلفاتی نه تنها بی‌اعتمادی ایجاد نمی‌کند بلکه اعتماد مردم را به نظام تقویت می‌کند گفت : باید با دانه درشت‌ها، رانت‌خوارها و افراد ویژه‌خوار برخورد صورت گیرد چرا که مصداق برخورد با متخلفان اقتصادی همین سوء استفاد‌ه‌کنندگان هستند.
 
افضلی‌فرد با بیان اینکه بخش بازرسی و نظارت ما باید منعطف به برخورد و مقابله با  دانه ‌درشت‌ها باشد گفت : در امر به معروف و نهی از منکر نیز مشکل اساسی ما این است که به جای گرفتن یقه قدرتمندان یقه ضعفا را می‌گیریم.
 
وی  افزود : کدام  عقل  سلیم  حکم  می‌کند که به جای برخورد  با  پرونده 3 هزار  میلیارد  تومان اختلاس بخواهیم یقه بدهکارانی را بگیریم که سه چهار میلیون تومان بدهی دارند.
 
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس افزود : در دیدار  اعضای کمیسیون  اصل 90 مجلس  با رهبر فرزانه انقلاب نیز معظم له تاکید کردند هر زمان در مواجه با پرونده مسئولان اگر متوقف نشده‌اید، بدانید موفق عمل کرده‌اید اما اگر توقفی داشتید باید در اعمال و کردار خود بازنگری کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقا خيلي دير فهميديد درست 35 سال دير فهميديد كه بايد يقه دانه درشت ها رابگيرند نه خورده پاها را