جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تغییر یک مدیر دیگر نفتی قطعی شد

پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب: 311192
وزیر نفت اعلام کرد که تغییر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران قطعی است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، بیژن نامدار زنگنه بعد از تغییرات در شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: درمورد تغییر مدیر عامل شرکت ملی نفت ایرن هم باید صبر کنید ولی تغییر در این معاونت هم قطعی است.
 
در حال حاضر مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران ، احمد قلعه بانی 60 ساله است که پیش از این سمت مدیریت عامل شرکت خودروسازی سایپا را بر عهد داشت.
 
وی با داشتن مدارک تحصیلی کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی از اردیبهشت 89 به مدت سه سال و نیم با حکم سید مسعود میر کاظمی – وزیر اسبق نفت- وارد صنعت نفت شد.
 
به گزارش ایسنا، بعد از آنکه وزیر نفت سیدکاظم وزیری هامانه – اولین وزیر نفت دولت محمود احمدی نژاد- را به قائم مقامی خود منصوب کرد اصلی ترین گزینه برای مدیر عاملی شرکت ملی نفت ایران ، یکی دیگر از وزیران نفت رییس جمهور سابق است.
 
غلامحسین نوذری که بعد از وزیری هامانه حدود دو سال سکان وزارت نفت را به دست گرفت اکنون 59 سال سن دارد و در یک شرکت خصوصی نفتی فعالیت می کند.
 
او با داشتن مدارک کارشناسی مهندسی کاربردی نفت و مهندسی خاک شناسی و کارشناسی ارشدمدیریت صنعتی از دانشگاه تهران در دو دوره (1371 تا 1379)نیز نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ایران بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *