کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمله زنبورها به یک خودرو+ تصاویر

13 شهريور 1392 ساعت 2:41

زنبورها حشراتی هستند که به ندرت به سمت انسان ها حمله ور می شوند و تنها زمانی که احساس خطر کنند دست به این کار می زنند. این حشرات معمولا به صورت گروهی و دسته جمعی حمله می کنند.


 به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، دست زدن به عسل یا پا گذاشتن روی کندوی زنبورها از جمله دلایلی است که می تواند باعث عصبانی شدن زنبورها شود. حمله ان ها بسیار وحشتناک بوده و اگر کسی نتواند فرار کند دچار اسیب های شدیدی خواهد شد. در برخی موارد نیز حمله تعداد زیادی زنبور به انسان منجر به مرگ شده است.
 
چندی پیش آتش نشانهای منطقه شوآن در چین تماسی عجیب داشتند زیرا تعدای جوان درخواست کردند تا انها را از شر زنبورهای عصبانی خلاص کنند. این جوانان که درون خودروی گیر کرده بودند گفتند که توسط هزارن زنبور محاصره شده اند.
 

 
 
آتش نشانها با رسیدن به محل حادثه با یک خودروی آموزش رانندگی روبرو شدند که سه نفر در آن گیر کرده بودند و زنبورها نیز خودرو را محاصره کرده بودند. افراد درون خودرو به حدی ترسیده بودند که حتی توان روشن کردن خودرو را نیز نداشتند.
 

آتش نشان ها با استفاده از آب توانستند زنبورهای عصبانی را دور کنند و افراد محاصره شده از مهلکه جان سالم به در بردند. با انجام تحقیقات مشخص شد که دو دانشجوی رانندگی در حال آموزش دیدن بودند ناخواسته از روی یک کندوی عسل عبور کرده اند.
 


کد مطلب: 310715

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/310715/حمله-زنبورها-یک-خودرو-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com