کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بذرپاش:

شایسته نبود به چمران اعتماد نکنند

چمران نمادی از اصولگرایی و یادگاری از شهید چمران است

12 شهريور 1392 ساعت 14:53

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: چمران نمادی از اصولگرایی و یادگاری از شهید چمران است و سابقه ارزشمندی هم در گذشته داشته بر همین اساس شایسته نبود که با اختلاف یک رای دوستان شورای شهر به وی اعتماد نکنند.


به گزارش جهان، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: اعضای شورای شهر تهران باید به رای بالای مردم به آقای چمران احترام می‌گذاشتند، چرا که رای وی حدود دو برابر سایر اعضای شورا بود.

وی افزود: رای بالای مردم به آقای چمران خود پیام گویایی برای شورای شهر داشت که باید این پیام به خوبی درک می‌شد.

بذپاش ادامه داد: آقای چمران نمادی از اصولگرایی و یادگاری از شهید چمران است و سابقه ارزشمندی هم در گذشته داشته بر همین اساس شایسته نبود که با اختلاف یک رای دوستان شورای شهر به وی اعتماد نکنند.

نماینده مردم تهران گفت:‌ البته به اعتقاد من مردم تهران با رای بالای خود در انتخابات آقای چمران را به عنوان رئیس شورا برگزیدند اما متاسفانه برخی اعضای شورا به این پیام توجه نکردند.

وی افزود: اعضای شورای شهر در پیشگاه مردم شهر تهران باید پاسخ قانع‌کننده‌ای برای این عدم انتخاب داشته باشند، چرا که آقای چمران متخصص معماری و شهرسازی و دارای سابقه درخشان در ریاست شورای شهر تهران بود و همگان به انصاف، دین‌مداری، تخصص و آرامش دهی وی اذعان دارند.

بذرپاش اظهار داشت‌: پس از اختلاف در شورای اول که منجر به انحلال آن شد آقای چمران با مدیریت خوب توانست باعث انسجام شورای شهر شود که این موضوع تحسین همگان را برانگیخت؛ نمی‌دانم چه شد که برخی اعضای شورای شهر به انتخاب رئیس سیاسی نگاه کردند و شورا را از داشتن چنین رئیسی محروم داشتند.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: البته مطالبی که بنده گفتم نافی توانایی‌های آقای مسجدجامعی نیست.


کد مطلب: 310714

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/310714/شایسته-نبود-چمران-اعتماد-نکنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com