جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۲
نظامیان آمریکایی:

در کنار القاعده نمی‌جنگیم +تصاویر

سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 310704
دولت اوباما در حالی خود را برای حمله به سوریه آماده می‌کند که گزارش‌ها حاکی از افزایش نافرمانی‌ها میان افسران ارشد و نظامیان آمریکایی برای مشارکت در حمله به سوریه است.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، پایگاه خبری «اینفو وارز» از افزایش شورش و نافرمانی نظامی علیه طرح دولت «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا برای حمله مصیبت بار احتمالی به سوریه خبر داد و نوشت که هم افسران ارشد ارتش آمریکا و نظامیان عادی مخالفت شدید خود را با گرفتار شدن آمریکا در جنگ سوریه ابراز کرده اند.

بر اساس این خبر، واکنش شدید میان اعضای ارتش آمریکا روز گذشته در شبکه های اجتماعی گسترش پیدا کرد و تعداد زیادی از نظامیان آمریکایی تصاویری از خودشان را در این شبکه ها منتشر کردند که در این تصاویر نمادهایی در دست دارند که روی آنها اعلام کرده اند که از جنگ در کنار القاعده در سوریه ممانعت خواهند کرد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/000310/n00310704-t.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000310/nf00310704-1.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000310/nf00310704-2.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000310/nf00310704-3.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000310/nf00310703-1.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نوعی بی دقتی در تحلیل "حمایت آمریکا از آشوبگران سوریه" و حمله احتمالی به آن کشور در مقایسه با عملکردش در حمله به افغانستان وعراق وجود دارد .
حمله به افغانستان زمانی صورت گرفت که دو هواپیمای مسافری آمریکا به برج های دوقلو و ساختمان پنتاگون اصابت و انفجارهای هالیودی ناشی ازآن برخوردها جهان را تکان داه بود .
"القاعده "متهم اصلی این اعمال تروریستی معرفی شده بود که آنزمان پایتختش در افغانستان قرار داشت.
حمله به عراق( درحقیقت دومین حمله آمریکا به عراق ) در پناه فضای حاصل از موفقیت اولیه آمریکا در حمله به افغانستان صورت پذیرفت.
در توجیه این حمله صدام حسین متهم شده بود که با "القاعده" ارتباط تناتنگ دارد و اقدام به جمع آوری سلاح های شیمیائی نموده است صدامی که درکارنامه اش علاوه بر جنگ 8 ساله با ایران ( محکوم شده ازناحیه سازمان ملل ) حمله به کویت وعربستان و آتش زدن 600 حلقه چاه نفت کویت و....را نیز بهمراه داشت.
اکنون آمریکای ورشکسته قصد دارد به کمک همان "القاعده" در سوریه برود که بمب گذاریهای دوازده سال اخیر (پس از واقعه 11 سپتامبر) سراسر جهان را به کارنامه اش افزوده است و این گروهک در حال مرگ در سوریه را نجات دهد و این یعنی رسوائی بزرگ آمریکای جنایتکار . لذا به هیچ عنوان آمریکا به سوریه حمله نخواهد کرد زیرا علاوه بر رسوائی متوجه این نکته اساسی می باشد که قدرت موشکی سوریه علیه اسرائیل هزار ان برابر غزه ای است که با موشک های ابتدائی دست سازش در جنگ 11 روزه اسرائیل را ودار به ترک جنگ نمود
Iran, Islamic Republic of
سياست ننگين آمريكا درحمايت از سلفي ها وآدمخواران والقاعده در سوريه آبرويي براي سران اين كشور نگذاشته حداقل با حماقتي ديگر جهان را به ورطه نابودي نكشانند اگه زندگي سراسر گناه وپراز فتنه وانسان كشي واعمال دنيوي كثيفشان برايشان اهميت دارد.