کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هامانه: ۸سال‌سابقه همکاری بازنگنه‌دارم

12 شهريور 1392 ساعت 13:58

قائم مقام وزیر نفت با تشریح مهمترین اولویت های کاری خود در وزارت نفت به عنوان قائم مقام وزیر نفت، اعلام کرد: با توجه به ۸ سال سابقه کاری با شخص وزیر نفت، هیچگونه تداخل کاری بین وزیر و قائم مقام وزیر نفت به وجود نخواهد آمد.


به گزارش جهان، سیدکاظم وزیری هامانه امروز سه شنبه در گفتگو با مهر و پس از پذیرش پست قائم مقامی وزیر نفت در تشریح مهمترین برنامه‌های کلیدی خود برای همکاری با بیژن زنگنه، گفت: مهمترین هدف از پذیش این سمت در وزارت نفت را همکاری با وزیر نفت و پیشبرد برنامه های کلان توسعه ای صنعت نفت بوده است.

قائم مقام جدید وزیر نفت درباره سر فصل برنامه‌های کاری خود در وزارت نفت به عنوان قائم مقام وزیر نفت، تصریح کرد: برنامه‌های کاری قائم مقام جدا از برنامه‌های کاری وزیر نفت نیست.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه قطعا نخستین اولویت کاری بنده در نفت به عنوان قائم مقام اجرای برنامه‌های وزیر نفت است، اظهار داشت: از این رو دعوت همکاری با وزیر نفت را قبول کردم.

قائم مقام جدید وزیر نفت در پاسخ به این سئوال مهر که آیا فعالیت قائم مقام و وزیر نفت تداخل کاری ایجاد نخواهد کرد؟ توضیح داد: من با آقای مهندس زنگنه هشت سال سابقه همکاری در وزارت نفت را دارم.

وزیر اسبق نفت در دولت نهم با یادآوری اینکه با آقای وزیر نفت توافق اخلاقی و کاری کرده ایم، تاکید کرد: با توجه به مذاکرات انجام شده و شناختی که از وزیر نفت دارم، قطعا تداخل کاری ایجاد نخواهد شد.

به گزارش مهر، بیژن زنگنه وزیر نفت امروز با صدور حکمی، سیدکاظم وزیری هامانه نخستین وزیر نفت دولت نهم را به عنوان قائم مقام خود در این وزارتخانه معرفی کرد.


کد مطلب: 310685

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/310685/هامانه-۸سال-سابقه-همکاری-بازنگنه-دارم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com