جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۱

ادعایی‌درباره اتاق‌فرمان ایران وکره درسوریه

سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 310643
پایگاه خبری ورد نت دیلی، وابسته به محافظه کاران آمریکا مدعی شد ایران و کره شمالی با تشکیل اتاق عملیات در سوریه بر تقویت و هماهنگی سیستم‌های ضد هوایی و سامانه موشکی این کشور تمرکز کرده اند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پایگاه خبری ورد نت‌دیلی مدعی شد ایران و کره شمالی اقدام به ایجاد "اتاق علملیات" برای مقابله با حمله احتمالی به سوریه کرده اند.

این پایگاه وابسته به محافظه‌کاران آمریکا به نقل از مقامات امنیتی مطلع مدعی شد نیروهای ایران و کره شمالی که در سوریه حاضر هستند، تلاش‌های خود را بر تقویت سیستم‌های ضدهوایی ارتش سوریه و نیز زرادخانه موشک‌های این کشور تمرکز کرده اند. این مقامات مدعی شدند کارشناسان نظامی روسیه نیز در حال مشاوره دادن به ارتش سوریه هستند.

این مقامات امنیتی مدعی شدند ایران در صورت لزوم حتی اقدام به اعزام نیرو به سوریه خواهد کرد. این پایگاه خبری همچنین مدعی شد دولت سوریه آماده است در صورت لزوم از نیروهای حزب الله برای مقابله با شورشیان داخلی استفاده کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چرا ناراحتند خوب اونها دارند برای دفاع از مزدورهاشون نیرو از آنور اقیانوس میفرستند ..اینها هم برای دفاع از هم پیماناشان تلاش میکنند ناراحتی نداره...جنگه دیگه گردو بازی که نیست