کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انصراف مهرعلیزاده از کاندیداتوری شهرداری

11 شهريور 1392 ساعت 14:03

مهرعلیزاده با تأکید بر انصراف از کاندیداتوری شهرداری تهران گفت: با اعتقاد به اصل احترام به خرد جمعی و تصمیم دوستان و توصیه بزرگان این تصمیم را گرفتم.


به گزارش جهان، محسن مهر‌علیزاده در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این پرسش که پس از استقرار شورای چهارم کاندیدای تصدی‌گری شهرداری تهران خواهید شد یا خیر اظهار داشت: براساس اطلاع از دو گروه اصلاح‌طلب و اصولگرایان چهارمین دوره شواری شهر تهران هر کدام به گزینه‌های اصلی خود رسیده‌اند که در روز روند انتخاب شهردار، گزینه‌های خود را مطرح می‌کنند.

وی گفت: اصلاح‌طلبان شورای چهارم محسن هاشمی را به عنوان گزینه مناسب و اصلی خود تعیین و مطرح نموده‌اند.

مهر‌علیزاده بیان داشت: آنچه که مهم است رشد و بالندگی شهر تهران، رفاه و آسایش مردم و به ویژه توجه به ابعاد اجتماعی ـ فرهنگی شهر تهران در کنار تأمین پاکیزگی بهداشت و عمران شهری که شهردار منتخب باید به دور از هر گونه مسائل حاشیه‌ای به این موارد بپردازد.

وی تأکید کرد: تسهیل ترافیک، رفع آلودگی‌های صوتی و هوا، اتمام پروژه‌های نیمه تمام، مشکلات جابه‌‌جایی مردم در حمل و نقل در سطح شهر، رعایت اصول شهرسازی و آرامش مردم، پایداری درآمدهای شهرداری، استقرار سیستم مدیریت یکپارچه شهری و ... باید در اولویت شهردار آینده قرار گیرد و امیدوارم با صحه صدر و همکاری تمام اعضاء شورای شهر، شهردار آینده موفق باشد.

علیزاده خاطر نشان کرد: امیدوارم به دور از هر دسته‌بندی سیاسی و همراه با تدبیر و توانمندی شهردار منتخب در یک زمان‌بندی مناسب مشکلات و موانع شهر تهران برطرف شود.

وی در پاسخ به این پرسش که نام شما در این چند ماه همواره به عنوان کاندیدای شهرداری تهران مطرح بوده است، آیا تمایلی به حضور در شهرداری دارید یا خیر؟ گفت: بنده نیز یکی از کاندیداهای شهرداری تهران بودم ولی در بررسی که دوستان انجام دادند ترجیح داده شد محسن هاشمی که سابقه مدیریت موفق چند ساله در شهرداری و مترو داشته است را به عنوان گزینه اصلی مطرح کند. چرا که بر این باورند که شانس موفقیت هاشمی بیشتر است.

مهر‌علیزاده تأکید کرد: بنده هم با اعتقاد به اصل احترام به خرد جمعی و تصمیم دوستان و توصیه بزرگان این تصمیم را مبارک می‌دانم و ضمن آرزوی موفقیت برای محسن هاشمی از همه منتخبین شورای چهارم می‌خواهم در انتخاب شهردار باتوان مدیریت بالا، کارآمدی و قدرت تعامل با دولت و سایر نهادهای اثرگذار در مدیریت شهری توجه ویژه‌ای داشته باشند و شرایطی را فراهم کنند تا پایتخت ایران به عنوان جزیره و لنگره‌ای ثابت منطقه با پرداخت به مسائل مردم و پروژه‌های مفید عمرانی و شهری و به دور از هر گونه حاشیه در آرامش کامل و محل آسایش و رفاه برای شهروندان باشد.

وی در پایان گفت: از تمام منتخبین شورای چهارم اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرایان و مستقل که به بنده لطف داشته‌اند تشکر می‌کنم.


کد مطلب: 310442

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/310442/انصراف-مهرعلیزاده-کاندیداتوری-شهرداری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com