پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۴

دیوان محاسبات بخشی از حساب دانشگاه ایرانیان را بلوکه کرد

يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 310291
یک منبع آگاه در دیوان محاسبات از توقیف شانزده میلیارد تومانی که به حساب شخصی احمدی نژاد و بقایی برای دانشگاه ایرانیان ریخته شده، توسط دیوان محاسبات خبر داد و اعلام کرد که با این توقیف این افراد امکان دسترسی به این حساب را نداشته اندتا بتوانند آن را بازگردانند.
دیوان محاسبات بخشی از حساب دانشگاه ایرانیان را بلوکه کرد
به گزارش جهان، یک منبع آگاه در دیوان محاسبات در گفتگو با مهر، در پاسخ به این سوال که آیا طبق گفته مسئولان دولت قبلی پول شانزده میلیارد تومانی واریزی به دانشگاه ایرانیان که برای کمک از سوی دولت داده شده بود به حساب ریاست جمهوری بازگشته است، گفت: این پول از ابتدا هم در توقیف دیوان محاسبات بود و کسی نمی تواند آن را حتی به خزانه هم بریزد.

وی گفت: مراجع نظارتی از جمله دیوان محاسبات و دادسرای عمومی تهران به این موضوع ورود کردند و این پول را توقیف کردند.

وی تاکید کرد: این پول در حسابی که برای دانشگاه ایرانیان باز شده و حساب شخصی آقایان احمدی نژاد و بقایی بوده است.

به گزارش مهر، پس از خبری شدن کمک شانزده میلیارد تومانی دولت احمدی نژاد به دانشگاه ایرانیان شب گذشته در اطلاعیه ای به نقل از روابط عمومی دانشگاه ایرانیان اعلام شد که این پول به حساب ریاست جمهوری بازگشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
آقاي احمدي نژاد تعدي به بيت المال خسر الدنيا و الاخرت است ، اموالي كه اميرالمومنين آنرا به مساوات تقسيم مي كرد واز بخشش بيش از حد حتي به نزديكان خود امتناع مي ورزيد. اما با منشي كه ازتو سراغ دارم چگونه آن را برخود و نزديكانت حلال كردي در عجبم !!!
همین فردا میبینید تیتر زدند و گفتند که پول برگشته خیلی این خبر ها را باور نکنید . من فکر نمیکنم احمدی نژاد ادم این حرفها باشد.
Netherlands
این کار احمدی نژاد باید به همین دلیل او محاکمه بشود. اما خوب از قدیم گفته اند گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر آن که هست گیرند.
پس برخورد قانوني و كيفري با برداشت كنندگان غير قانوني چه مي شود؟