شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
نادران:

سایر گزینه‌ها از قالیباف قوی‌تر نیستند

بعید می‌دانم شهردار تغییر کند
شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب: 310122
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه‌هایی که برای شهرداری تهران مطرح هستند، نه از قالیباف توانمندترند نه سابقه مدیریتی بیشتری دارند.
الیاس نادران عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره گزینه‌های مطرح برای حضور در شهرداری تهران، گفت: گزینه جدی شورای شهر مشخص است که رای بالایی هم دارد.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر ملاحظات مربوط به انتخاب شهردار تهران را می‌دانند، تصریح کرد: شورای شهری‌ها می‌دانند که تغییر در مدیریت شهری تهران باید دلیلی داشته باشد و در غیر این صورت بهتر است مدیریت فعلی ادامه پیدا کند.

نادران عملکرد محمدباقر قالیباف را در شهرداری تهران مطلوب توصیف کرد و افزود: گزینه‌هایی که برای شهرداری تهران مطرح هستند، نه از قالیباف توانمندترند نه سابقه مدیریتی بیشتری دارند.

نماینده مردم تهران در خانه ملت با بیان اینکه محمدباقر قالیباف دارای کادر مدیریتی قدرتمند است، تصریح کرد: قالیباف در انتخاب اطرافیان خود به سخنان دلسوزان و دغدغه‌مندان گوش فرا می‌دهد و برای همین مدیرانی کارآمد و دلسوز در کنار خود دارد.

وی در پایان تاکید کرد که بعید می‌داند تغییر جدی در ریاست شورای شهر در شهرداری تهران رخ دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *