پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۲
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

واکنش‌ها به مداخله نظامی آمریکا فراتر از مرزهای سوریه خواهد بود

شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب: 310120
فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: تصور آمریکا از توانایی محدودسازی مداخله نظامی در سوریه توهمی بیش نیست و واکنش ها فراتر از مرزهای سوریه خواهد بود.
واکنش‌ها به مداخله نظامی آمریکا فراتر از مرزهای سوریه خواهد بود
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه جلسه شورای عالی امنیت ملی با اشاره به تهدیدهای اخیر آمریکا مبنی بر حمله نظامی به سوریه، گفت: آشکار شدن علایم ناکامی سردمداران کاخ سفید در ائتلاف سازی مورد نظر برای جنگ افروزی جدید در منطقه، آمریکایی ها را به اتخاذ موضع مداخله و حمله نظامی محدود به سوریه واداشته است.

وی افزود: در عین حال کسانی که در این مداخله با آمریکا مشارکت نمایند، دچار بحران‌های زودرس در امنیت ملی خود خواهند شد.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه "جنگ و ناامنی پدیده‌هایی سیال و غیر قابل کنترل هستند" تأکید کرد: جنگ در کنار رژیم صهیونیستی پتانسیل انتقال بحران به درون این رژیم را تشدید می‌کند.

عضو شورای عالی امنیت ملی با هشدار به جنگ افروزان برای اندیشیدن پیرامون پیامدهای لشکرکشی‌های گذشته به کشورهای اسلامی منطقه و عبرت گرفتن از تجربه عراق و افغانستان گفت: همانگونه که مداخله آمریکا در جهان اسلام تا به امروز موجب توسعه افراط گرایی، خشونت و تروریست شده است، تهاجم به سوریه نیز روند توسعه افراط گرایی را تشدید خواهد کرد و به مانند افغانستان و عراق جز رنج، محنت، آوارگی و کشتار مردم بی گناه ره‌آوردی نخواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد رهنما
United States
اگر در سوریه و در جوار سرزمینهای اشغالی جنگی صورت گیرد بی تردید استجابت همان دعای همیشگی مسلمانان است (خدایا دشمنان اسلام را به دست خودشان نابود گردان)
غلامرضا
درود بر شما
بنده معتقدم تا کنون جنگ روانی خوب بوده .اما در این مدت کوتاه باید ریاض و دوحه را دچار وحشت کنیم.1- وحشت رژیم اشغالگر- 2-بیداری و شروع انقلاب تمرد در آن کشورها باید با عجله این جنگ روانی تا واقعیت انجام بپذیرد.آمریکا پول ندارد و با پول این عربهای مرتجع میخواهد تعدادی موشک به بعضی از مکانها روانه کند.
تا می توانیم باید مردم رژیم اشغالگر را دچار وحشت کنیم.