پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

پوتین:ادعاهاعلیه‌سوریه مهملاتی‌مطلق است

شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب: 310092
رئیس‌جمهوری روسیه از آمریکا خواست اطلاعات خود را در زمینه استفاده نظام سوریه از سلاح شیمیایی در اختیار شورای امنیت قرار دهد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز نوشت: دقایقی قبل ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه از دولت آمریکا خواست اطلاعات خود را درباره به‌کارگیری سلاح شیمیایی از سوی نظام سوریه در اختیار شورای امنیت قرار دهد.

وی در ادامه افزود: اگر آمریکا آن‌گونه که مدعی است اطلاعات مهمی در این زمینه دارد که ثابت می‌کند نظام حاکم در سوریه خود عامل استفاده از سلاح شیمیایی است بهتر است این اطلاعات را در اختیار اعضای شورای امنیت قرار دهد.

وی همچنین از موضع پارلمان دولت انگلیس که با شرکت آن کشور در جنگ برضد سوریه کنار آمریکا مخالفت کرده بود ابراز شگفتی و اعلام کرد: این تصمیم نشان می‌دهد هنوز افرادی وجود دارند که بر اساس عقل سلیم حرکت می‌کنند.

وی در ادامه افزود: اوباما را به‌عنوان یک برنده جایزه صلح نوبل خطاب قرار داده از وی می‌خواهم که به‌فکر قربانیان آتی سوریه باشد.

پوتین همچنین متهم کردن نظام سوریه به استفاده از سلاح شیمیایی را مهملاتی مطلق خواند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *