سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۳

نظر یامین‌پور درمورد رییس سازمان سینمایی

پنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 309615
علی جنتی چندی پیش گفته بود علی لاریجانی الگوی اوست.
به گزارش جهان، وحید یامین پور در صفحه گوگل پلاس خود نوشت:
علی جنتی چندی پیش گفته بود علی لاریجانی الگوی اوست...
چیزهایی درباره ی رئیس جدید سازمان سینمایی...
حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی شد. ایوبی فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق علیه السلام است و دکتری خود را از دانشگاه لیون فرانسه با تخصص مدل های انتخاباتی گرفته است. ولی نام او زمانی بیشتر بر سر زبان ها افتاد که مناظره ی پر سر و صدای مصباح یزدی و حجتی کرمانی را در تلویزیون اجرا کرد. او زمانیکه رئیس دانشکده سیاسی دانشگاه امام صادق ع بود، در انتخابات مجلس ششم از شهر چالوس و نوشهر کاندیدا شد. من و برخی از دوستانم برای تبیلغ ایشان به شمال رفتیم و چند روز منتهی با انتخابات را آنجا بودیم ولی نهایتاً ایوبی که کاندیدای جریان راست بحساب می آمد رقابت نزدیک را به کاندیدای جبهه ی مشارکت باخت.
در دولت احمدی نژاد زمانیکه علی جنتی به معاونت سیاسی وزارت کشور منصوب شد او هم معاون اجتماعی این وزارتخانه بود. بعد هم رئیس اکو شد.
ایوبی مانند علی جنتی یک دیپلمات با علایق فرهنگی است و با برخی فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق علیه السلام مانند کاظم جلالی رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس رفاقت نزدیک دارد.
علی جنتی چندی پیش گفته بود علی لاریجانی را الگوی وزارت ارشادش می داند. با آمدن ایوبی ظاهرا این حرف بیشتر معنادار شده است...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه عجب یه نظر مثبت این آقا در مورد دولت روحانی رو دیدیم
بهتره بگی چه عجب یه انتصاب مثبت از این دولت دیدیم !
حالا مثلا چه اهمیتی داره ایشون چی بفرمایند!!!؟؟؟