جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

زنی که گزینه سخنگویی وزارت خارجه است

سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 309151
مدیرکل دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه از جمله گزینه‌های تصدی سخنگویی وزارت امور خارجه است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، براساس شنیده‌های جدید از وزارت امور خارجه مرضیه افخم مدیرکل دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه از جمله گزینه‌های تصدی پست سخنگویی وزارت امور خارجه در دولت یازدهم است.

افخم همچنین مدیرکل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه در دوره وزارت کمال خرازی بوده است.

سید عباس عراقچی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان امروز (سه‌شنبه) در نشست هفتگی با خبرنگاران درباره سخنگوی جدید دستگاه دیپلماسی گفت: آقای ظریف علاقمند بود که در دو سمت برای اولین بار از خانم‌ها استفاده کند. یکی سخنگویی و دیگری سفارت و اولین سخنگوی زن و همچنین اولین سفیر زن به زودی منصوب و مشغول به کار خواهند شد و این توفیقی برای سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد که معاونان و سخنگو ظرف یک هفته آینده معرفی خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مانیا
که چی بشه آخه؟!
به خدا قسم من که یک زن هستم خلاف شان خودم میدونم همه جا حضور داشته باشم وهمه محیطها مشغول به کار باشم ... آخه سفیر زن میخواد بره مملکت غریبه با هزار مدل ادم اجنبی بی دین چی کار کنه؟!
این چه رایزنی و برقراری ارتباطیه که مرد جماعت ازش عاجزه و فقط باید زن باشه ... حالا ما سفیر زن نداشته باشیم .. چی میشه؟
انقدر با جایگاه زن بازی نکنید...آقا فرمودند تعداد بالای زنان شاغل مهم نیست جامعه ما باید تعداد زیادی زن فرهیخته داشته باشه....