کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو منتخب شورای شهر:

نام‌بردن ازفردخاص اصلاح‌طلبان‌گمانه‌زنی است

5 شهريور 1392 ساعت 11:31

عضو منتخب شورای دوره چهارم شهر تهران با بیان اینکه نام بردن فرد خاصی از گزینه‌های شهردار بین اصلاح طلبان فقط گمانه زنی است و اگر قرار بود فردی از قبل انتخاب شده باشد برنامه گرفتن از سایر گزینه ها معنایی نداشت.


به گزارش جهان، غلامرضا انصاری در گفت وگو با تسنیم، به جلسه شب گذشته اصلاح‌طلبان اشاره کرد و گفت: شب گذشته معصومه ابتکار، محسن مهرعلیزاده و نصیری برنامه‌های خود را درباره شهرداری تهران ارائه دادند و قرار است سایر گزینه‌های مطرح برای شهرداری تهران نیز برنامه‌هایشان را به اعضا ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه برنامه سه گزینه انتخاب شهردار آینده مفصل بود،‌تصریح کرد: خوشبختانه این افراد شهر را صرفاً عمرانی و سخت افزاری ندیده بودند و توسعه فرهنگی ، اجتماعی و انسان محوری یکی از نکاتی بود که در برنامه‌هایشان دیده می‌شد که پرداختن آنها به این نکات اصلی و اساسی جای خوشحالی است.

عضو منتخب شورای دوره چهارم شهر تهران تصریح کرد: با توجه به اینکه بحث پرداختن به توسعه پایدار، حمل و نقل عمومی، محیط زیست و آلودگی هوا و همچنین نشاط و آسیب‌های اجتماعی مطرح است اما برخی از گزینه‌های مذکور به این موارد به صورت ریزپرداخته بودند و در موارد دیگر از آنها خواسته شد شیوه عملیاتی کردن موضوعات فوق را ارائه دهند.

وی در پاسخ به این که در حال حاضر بین گزینه‌های مطرح بین اصولگرایان چه کسی در صدر قرار داردگفت:‌به هیچ عنوان صدر و ذیل نداریم؛ پیشنهادمان این است که همه گزینه های مطرح که بتوانند حداقل رای داشته باشند برنامه‌هایشان ارائه دهند تا بتوانیم به جامع‌ترین برنامه و مناسب ترین فرد برسیم.

انصاری خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد فردی از قبل انتخاب شود برنامه گرفتن دیگر مفهومی نخواهد داشت بنابراین به دلیل اینکه شهردار برنامه محور یکی از شعارهای اصلی‌مان بوده است قطعا‌ً برنامه‌ای که ارائه می‌دهند در تصمیم گیری اعضا تاثیر بسزایی دارد.

وی اظهار داشت:نام بردن فرد خاص گمانه زنی های رسانه‌ای است و ما برای همه گزینه‌های مطرح احترام قائل بوده و معتقدیم اطلاع رسانی حق مردم است و حتی اطلاع رسانی منفی هم می‌تواند ذهن آنها را روشن کند بنابراین ما قصد تخریب هیچ فردی را نداریم و بحث اصلی‌مان شفاف سازی و انتخاب شهردار کارآمد است.

به گفته انصاری گزینه نهایی اصلاح طلبان یک نفر خواهد بود و در جلسه شب گذشته نیز ۱۴ عضو اصلاح طلب در جلسه‌ای حدوداً‌۶ ساعته حضور داشتند.


کد مطلب: 309059

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/309059/نام-بردن-ازفردخاص-اصلاح-طلبان-گمانه-زنی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com