جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
منتخب مردم در شورای چهارم شهر تهران:

قالیباف برنامه پنج ساله‌اش را ارائه کرده است

موضوع سرپرست در شهرداری منتفی است
سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 309037
منتخب مردم در شورای چهارم با تأکید بر این موضوع که موضوع انتخاب سرپرست در شهرداری تهران منتفی است، گفت: شهردار آینده تهران ظرف یک هفته مشخص می‌شود.
به گزارش جهان، علیرضا دبیر در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه اعضای شورا باید با یکدیگر وحدت داشته باشند، گفت: اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در شورا باید به این فکر باشند که بهتر کار کنند و کار را در شهر خوب پیش ببرند.

وی با اشاره به اینکه گزینه نهایی برای ریاست شورای شهر احمد مسجدجامعی و مهدی چمران است، گفت: هر کدام از این افراد رئیس شورا شوند فرقی نمی‌کند، باید همه اعضای شورا کمک کنند تا خللی ایجاد نشود.

به اعتقاد منتخب مردم در شورای چهارم وظایف باید به خوبی تقسیم شود و از تخصص‌های تمامی اعضا استفاده شود.

وی در خصوص ارائه برنامه نامزدهای شهرداری تهران گفت: قالیباف قبلا برنامه خود را به صورت ۵ ساله ارائه داده است و سایر کاندیداها هم اگر می‌خواهند برنامه‌ای ارائه کنند باید بر اساس برنامه پنجم این کار را انجام دهند.

منتخب مردم در شورای چهارم اضافه کرد: برنامه‌های قالیباف برای شهر مشخص است و باید کارهایی را که آغاز کرده به اتمام برساند البته شاید تغییرات سیستمی در طول کار ایجاد شود که آن هم طبیعی است.

وی در پاسخ به این موضوع که شنیده شده شورا باید ظرف یک ماه شهردار را مشخص کند، گفت: درست است ولی در هفته اول آغاز به کار،شهردار آینده تهران مشخص می‌شود تا کاری بر زمین نماند.

دبیر تأکید کرد که موضوع سرپرست برای شهرداری تهران منتفی است و حتما شهردار انتخاب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *