شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱۶
۸

فیلم/ پاسخی به ادعای تکراری هاشمی

دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 308818
آقای هاشمی جدیدا گفته اند : «رهبر انقلاب با اعلام حق الناس بودن رأی مردم نقش تعیین کننده‌ای ایفا کردند که امیدواریم در همه انتخابات آینده نیز رأی مردم چنین تلقی شود. مردم کار بزرگی کردند و اینکه مسئولان هم بدانند اگر در رای مردم دخالت کنند حق‌الناس است و یک روز باید جواب بدهند چرا که اگر ما به این جمله دقت کنیم از این به بعد همه انتخاب‌های ما باید سالم و طبق خواسته مردم باشد که این اتفاق افتاد.» آقای هاشمی! آیا این شمایید که اینگونه چهره حق به جانب می‌گیرید؟! در حالیکه که تاریخ روایت دیگری دارند و اذهان همه مردم ایران شاهدی است برای این روایت! این کلیپ هم تقدیم به شما شاید شما متوجه تناقضات رفتاری خود شوید!
فیلم/ پاسخی به ادعای تکراری هاشمی

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
سئول اینجاست که چرا قوه قضائیه غایب است؟
ک.م
با سلام و تشکر از روشنگری شما

سخنی با هاشمی رفسنجانی

جنابعالی لطفا این فیلم را ببینید که البته برای تذکار به شما بسیار مفید است شاید بهوش امده و از غرور و تبختر اشرافیت و جهل به روشنی مردم خارج شوید. راستی فرق انتخابات 88 که شما به صورت خانوادگی در فتنه آن دخالت داشتید با انتخابات 92 چیست؟ در خلوت خود به حق الناس و نظام بیاندیشید شاید خداوند از شما بگذرد که به قول خودتان باید حقوق از دست رفته همه مردم را جبران کنید.
برای کسانی که آلزایمر داشته باشند یادآوری این خاطرات خیلی کار گشا نیست چه رسد به آلزایمر گرفته هایی که خود را به آلزایمر هم زده باشند!!!
ایشون خواب نیست که با این کلیپ بیدار بشوند....
Iran, Islamic Republic of
"اگر ما به این جمله دقت کنیم از این به بعد همه انتخاب‌های ما باید سالم و طبق خواسته مردم باشد"

خواست مردم یا خواست شما آقای هاشمی؟
دست پیشو گرفته پس نیفته کجای کارین؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدا سایه این خاندان ....رو از سر مردم اران کم کند
محمد
دستتون درد نکنه کلیپ فوق العاده ای بود از اینکه بعضی تیترهای صحبت های هاشمی رو هم نشون دادید و همچنین عکس هایی از مراسم روز پزشک رو ممنونم که لااقل شما مثل صدا وسیما از ریشه نمیرنید