کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چمران:

نگاه‌های سیاسی به انتخاب شهردار کنار برود

انتخاب‌ها بر اساس شایسته‌سالاری باشد

4 شهريور 1392 ساعت 11:05

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نگاه‌ها و خط‌کشی‌های سیاسی از انتخاب شهردار باید کنار برود و این کار بر اساس شایسته‌ سالاری و توانمندی باشد.


به گزارش جهان، مهدی چمران در گفت‌وگو با تسنیم،درباره وضعیت موجود درباره انتخاب رئیس شورا و شهردار تهران، اظهار داشت: بنده بر این باور هستم که تقسیم‌بندی‌های سیاسی نه تنها تجربه شورای دوره اول را مقابل چشمان ما مجسم می‌کند بلکه آن را تشدید هم خواهد کرد زیرا در آن دوره همه اعضا به صورت یکدست از اصلاح‌طلبان بودند اما بین آنها اختلافاتی وجود داشت.

وی با بیان اینکه هنوز هم از انحلال شورای دوره اول شهر تهران ناراحت هستیم، ادامه داد: بنده سعی می‌کنم به عنوان یک عضو شورا خط‌کشی‌های سیاسی کنار برود و این موضوع را هم به سایر اعضای شورا توصیه می‌کنم تا در نهایت بر اساس شایسته‌ سالاری، توانمندی، به دور از سیاست‌زدگی و استفاده از شگرد‌های تبلیغاتی کار خودمان را انجام دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهرتهران خاطرنشان کرد: بیان میزان رأی گزینه‌های موجود برای شهرداری تهران هیچ‌ تأثیری در انتخاب گزینه‌های موجود نخواهد داشت زیرا همه اعضای شورا به مسائل روز آگاهی دارند و قرار است با سوگند به قرآن برای خدمت به مردم و انتخاب‌های درست فعالیت کنند بنابراین چندان به خط کشی‌های سیاسی قائل نیستم.

وی با اشاره به اینکه معتقدم اعضای شورا از همان تعداد گزینه‌هایی که قبلا به آن اشاره کردم و با شاخص‌هایی که تعیین شده تصمیم‌گیری می‌کنند، تصریح کرد: شاخص‌های لازم برای سنجیدن گزینه‌های شهردار و رئیس شورا در اختیار اعضای شورا قرار گرفته تا نظراتشان را بیان کنند؛ امیدواریم این شاخص‌ها بتواند به ساماندهی فکری آنها در تصمیم‌گیری کمک کند.


کد مطلب: 308812

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/308812/نگاه-های-سیاسی-انتخاب-شهردار-کنار-برود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com