کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جلسه معارفه زنگنه لغو شد

4 شهريور 1392 ساعت 10:08

مراسم تودیع و معارفه وزرای قدیم و جدید نفت که قرار بود صبح امروز برگزار شود به دلایل نامعلومی به بعد موکول شد.


به گزارش جهان به نقل از تسنیم، وزارت نفت که در رویکردی انتقاد برانگیز برنامه ریزی کرده بود صبح امروز بدون حضور اصحاب رسانه اقدام به برگزاری مراسم تودیع وزیر سابق نفت و معارفه وزیر جدید این وزارتخانه کند، از انجام این کار انصراف داد.

برگزاری مراسم تودیع و معارفه وزرای جدید و قدیم نفت در حالی برگزار نشد که جمعی از خبرنگاران علیرغم دعوت نشدن از سوی روابط عمومی وزارت نفت برای حضور در این مراسم، به وزارت نفت مراجعه کرده بودند تا با وزیر نفت و مدیران جدید این صنعت تأثیرگذار از نزدیک آشنا شوند.

در پیگیری خبرنگاران از روابط عمومی وزارت نفت، دلیل مشخصی برای لغو برگزاری این مراسم اعلام نشد اما برخی کارکنان این وزارتخانه از برنامه ریزی وزارت نفت برای حضور رئیس جمهور در مراسم تودیع و معارفه خبر داده و دلیل برگزار نشدن این مراسم را لغو شدن حضور رئیس جمهور از سوی دفتر ریاست جمهوری به دلیل مشغله کاری ایشان اعلام کردند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از موکول شدن برگزاری مراسم تودیع و معارفه وزرای قدیم و جدید نفت به روزهای آینده خبر داد و گفت: هنوز زمان جدیدی برای برگزاری این مراسم مشخص نشده است.


کد مطلب: 308785

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/308785/جلسه-معارفه-زنگنه-لغو

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com