پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۷
۶

تزریق‌موادشیمیایی به‌اجساد درسوریه+فیلم

يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب: 308643
در فیلم منتشر شده یک مرد و یک زن که لباس پرستاری به تن کرده در حال تزریق موادی به اجساد مردگان هستند؛ و شبکه هایی که این ویدیو را منتشر کردند مدعی هستند که این افراد از نیروهای تروریستی بوده که مواد شیمیایی را به اجساد وارد می کنند.
تزریق‌موادشیمیایی به‌اجساد درسوریه+فیلم
به گزارش جهان، ابنا نوشت:

در حالی که چهارشنبه گذشته مخالفان دولت سوریه و برخی رسانه های عربی و غربی ادعا کردند نیروهای دولتی سوریه، از سلاح شیمیایی علیه غیر نظامیان در منطقه غوطه شرقی در حومه دمشق استفاده کرده است ویدئویی منتشر شده که مطابق آن مخالفان نظام سوریه، برای فریب بازرسان سازمان ملل به اجساد قربانیان این فاجعه مواد شیمیایی وارد می کنند.

در این فیلم یک مرد و یک زن که لباس پرستاری به تن کرده اند در حال تزریق موادی به اجساد مردگان هستند؛ و شبکه هایی که این ویدیو را منتشر کردند مدعی هستند که این افراد از نیروهای تروریستی بوده که مواد شیمیایی را به اجساد وارد می کنند.


این در حالی است که «بان کی مون» دبیر کل سازمان ملل متحد، «آنگلا کین»، مسئول امور خلع سلاح این سازمان را برای گفتگو با دولت سوریه با هدف تحقیق درباره ادعاهای کاربرد سلاح شیمیایی از سوی نیروهای امنیتی علیه غیرنظامیان به دمشق اعزام کرده است.

«محمد شهید امین خان» رئیس کمیساریای بین المللی حقوق بشر در مصاحبه با المیادین، گروه های تروریستی در سوریه را متهم کرد که از گازهای شیمیایی استفاده کرده اند.

وی گفت: آنان که از نام دموکراسی و شعارهای حقوق بشر علیه بشار اسد رئیس جمهوری سوریه استفاده می کنند، در کاربرد گازهای شیمیایی دخالت دارند و این تروریست ها هستند که از چنین ابزارهایی علیه کشور سوریه استفاده می کنند. گروه های تروریستی از گاز سارین و سایر گازهای شیمیایی استفاده کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا لعنت کند کسانی که حیات با ارزش انسانها را بازیچه هوسهای خود می کنند
Iran, Islamic Republic of
جنايات تروريستها درسوريه وحاميان آنها بركسي پوشيده نيست . خداوند مكاران را رسوا ميكند.
Iran, Islamic Republic of
یک سوال؟ اگر شما تو بدن مرده یک ماده شیمیایی را تزریق کنی تو سراسر بدن پخش می شه؟ مگر گردش خون داره؟
Iran, Islamic Republic of
به نظر همه اجساد سالم هستند و خونريزي ندارند اين خود شاهد استفاده از سلاح شيميايي است خدا باعث آن را لعنت كند
محمد فاضل
خدا توطئه گران را لعنت کند
ر ضا
خوب وقتی خود این تروریستها مردم رو با سلاح شیمیایی کشتن خیالشون راحته که مواد شیمیایی تو بدن مرده ها پیدا خواهد شد و از این بابت نگرانی ندارند؛ چرا باید همچین کاری بکنند و مواد رو تزریق بکنند؟!