جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بازدید وزیر از بیمارستان میلاد

شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب: 308377
وزیرتعاون، کارو رفاه اجتماعی اعلام کرد: ما باید با اتخاذ تدابیر وی‍‍‍ژه در جهتی حرکت کنیم که بیمه شوندگان جهت درمان، نیازی به پرداخت پول نداشته باشند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، علی ربیعی در بازدید از بیمارستان میلاد، اظهارکرد: ‌بیمارستان میلاد از لحاظ کیفیت کار و خدمات پزشکی، کادرپزشکی و پرستاری وهمچنین برنامه بیمارستانی ازجمله بیمارستانهای ممتازبه شمارمی رود؛ به طوری که می‌تواند به عنوان الگویی برای سایربیمارستانهای کشور محسوب شود.

وی اعلام کرد: ما باید با اتخاذ تدابیر وی‍‍‍ژه در جهتی حرکت کنیم که بیمه شوندگان جهت درمان، نیازی به پرداخت پول نداشته باشند که با گسترش نظام جامع بیمارستانی، می‌توان دراین جهت اقدام‌های موثری انجام داد.

وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی ضمن بازدید از بخش‌های سی تی اسکن، ام آر ای، بخش ۹ ، سی سی یو و دندانپزشکی، درد ودل بیماران را شنید.

بر اساس این گزارش، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی هزار تختخوابی میلاد به منظور تأمین بخشی از نیازهای درمانی کشور و بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی در تیر ماه ۸۰ افتتاح شده است.

همچنین این بیمارستان، در راستای مشتری مداری، تعهد به بهبود مستمر اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت و پیشگیری از آلودگی‌های محیطی خاک، هوا و آب‌های سطحی و زیرزمینی روش اجرایی شناسایی و ارزیابی جنبه اهداف کلان و خرد را تدوین کرده و مصمم است ضمن ارائه خدمات درمانی با کیفیت مطلوب، قوانین و مقررات زیست محیطی کشور را نیز رعایت نموده و کمترین تأثیر نامطلوب را بر محیط زیست داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *