جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

گروگانگیری در مدرسه ایالت «جورجیا» آمریکا

پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 307909
کمتر از ۶ ماه از حمله یک جوان آمریکایی به دبستان «سندی هوک» ایالت «کانتیکت» نمی‌گذرد که یک جوان ۲۰ ساله مسلح دیگر به مدرسه‌ای در ایالت «جورجیا» آمریکا حمله کرد و چند نفر را به گروگان گرفت.
به گزارش جهان، فارس به نقل از شبکه «بی بی سی» نوشت: مقامات پلیس ایالت «جورجیا» آمریکا گزارش کردند که یک جوان ۲۰ ساله با ۵۰۰ فشنگ و یک اسلحه جنگی به صورت غیرقانونی وارد یک مدرسه شد و پس از آنکه دو نفر را به گروگان گرفت به سمت مأموران پلیس تیراندازی کرد.

بر اساس گزارش‌های رسیده، این رخداد روز سه‌شنبه هفته جاری صورت گرفته است و یکی از کارمندان مدرسه ایالت جورجیا که گروگان گرفته شده بود موفق شد فرد گروگانگیر را از ادامه گروگانگیری منصرف کند.

شخص مهاجم، «مایکل براندن هیل» نام دارد که ۲۰ ساله است و خود را به پلیس تسلیم کرد و به اتهام چندین جرم از جمله «حمله خشونت‌بار» دستگیر شد.

این حادثه یادآور رخداد تلخی برای مردم آمریکا بود که دسامبر سال ۲۰۱۲ میلادی به وقوع پیوست. در آن حادثه یک جوان ۲۰ ساله به دبستان سندی هوک در منطقه نیوتاون ایالت کانتیکت آمریکا حمله کرد و ۲۰ کودک ۶ تا ۷ سال و ۷ فرد بزرگسال را کشت.

هنوز انگیزه هیل از حمله به مدرسه جورجیا مشخص نشده است و هیچ ارتباطی میان او و مدرسه مذکور پیدا نشده است.

بر اساس این گزارش، ۸۷۰ دانش‌آموز در آکادمی فراگیری و کاوش «مک نیر» تحصیل می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *