پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱
عضو شورای شهر تهران:

درحال بررسی سوابق ۸ گزینه به عنوان شهردار هستیم

برای ریاست شورای شهر ۲ گزینه داریم
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 307656
منتخب شورای شهر چهارم پایتخت گفت: تا کنون ۸ نام برای شهردار شدن پایتخت مطرح شده است که در حال بررسی سوابق آنها هستیم.
درحال بررسی سوابق ۸ گزینه به عنوان شهردار هستیم
به گزارش جهان، پرویزسروری منتخب شورای شهر چهارم پایتخت صبح چهارشنبه در برنامه خبری صبح شبکه خبر با اشاره به آخرین وضعیت انتخاب شهردار تهران اظهار داشت:محمد باقر قالیباف، محسن هاشمی،مهرداد بذرپاش، حسین طلا، معصومه ابتکار، صفدر حسینی، رستم قاسمی و محسن مهر علیزاده از جمله افرادی هستند که به عنوان گزینه شهردار مطرح شده اند و در حال بررسی این موضوع هستیم.

به گفته وی، منعی از نظر قانونی برای حضور متوالی شهردار وجود ندارد اما برای اینکه شبهه ای به وجود نیاید استفساریه ای به مجلس ارسال شده است. البته این موضوع سبب نمی شود بررسیها برای انتخاب شهردار در شورای چهارم متوقف شود.

منتخب شورای شهر چهارم تهران در پاسخ به پرسشی در خصوص انتخاب رئیس شورا گفت: رقابت در این بخش محدود است و دو گزینه آقای مسجد جامعی و چمران هستند.

سروری درباره عدم شفافیت مالی شهردار که از سوی برخی اعضای شور مطرح می شود،افزود: این گزارشات مالی توسط ناظران عنوان می شود و ما باید پس از آغاز شورای چهارم آن را بررسی و ببینیم چه راهکارهایی برای افزایش شفافیت و کاهش تخلفات وجود دارد تا در دستور کار قرار گیرد. فکر می کنم شهرداری و شورا هرکدام باید نقش خودشان را ایفا کنند.

وی با اعلام اینکه تلاش می کنیم همانند رئیس جمهور که در مراسم تحلیف، کابینه را معرفی کرد ما نیز در جلسه اول شورا در این مورد به نتیجه بررسیم.

در حال حاضر برخی افراد مانند قالیباف برای شهرداری و چمران برای ریاست شورا کارنامه مشخصی دارند اما باید روی برنامه های سایر کاندیداها بررسی بیشتری انجام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پس نیکزاد چه شد؟ عملکرد بقیه هم مشخصه. نیکزاد که وزیر بوده هاشمی هم مدیر مترو.حالا مقایسه کنید.