پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳

توهین یک چهره افراطی به مجلس

چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 307632
عضو فراکسیون افراطیون در مجلس ششم ضمن اهانت به اکثریت نمایندگان مجلس مدعی شد مجلس ضعیف است و روی حرف اغلب نمایندگان نمی‌شود حساب کرد.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، احمد شیرزاد عضو فراکسیون مشارکت در مجلس ششم بود که هم‌زبان با رادیو اسرائیل و سازمان منافقین از پشت تریبون مجلس ادعا کرد ایران درباره برنامه هسته‌ای خود ۱۹ سال به دنیا دروغ گفته و حالا دم خروس بیرون افتاده است. این اظهارات خیانت‌آلود شیرزاد با اعتراض رئیس و بسیاری از نمایندگان دوم‌خردادی مجلس ششم مواجه شد.

وی در مصاحبه با سایت آریا- که مدتی است به انعکاس‌دهنده نظرات افراطیون و اصحاب فتنه تبدیل شده است- مجلس را تخطئه کرده و می‌گوید: مجلس از نظر کارشناسی ضعیف است چون برخاسته از انتخابات سال ۹۰ است که پیامد مجلس هفتم و هشتم بود و نمی‌توانیم انتظار یک مجلس قوی داشته باشیم.

وی می‌افزاید: نمایندگانی که در جلسه رأی اعتماد به عنوان موافق دولت در مجلس صحبت کردند به جز تعداد محدودی از آنها که واقعا خبره بودند و کارشناسانه سخن گفتند بسیاری از نمایندگان در نوع استدلال و دفاع از دولت ضعیف عمل کردند به هر حال افرادی که به عنوان نقاد در مجلس حضور داشته باشند و بشود روی حرف آنها حساب کرد خیلی کم است.

او این را هم گفته که «مجلس ضعیف عمل کرد» البته وی تاکید کرد: مسئولین امور انتخابات باید فضا را باز کنند تا نیروهای قوی‌تر بتوانند در عرصه انتخابات آتی ظاهر شوند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *